Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Aan de foto's te zien is er een Tweaker-met-spleetoogjes naar een hardware-beurs geweest.
En wat is het probleem met niet-groene lak en niet-wit plastic voor soldeermaskers en pci-sloten? Heb hier ook nog wel een bord met bruine pci-sloten. Alsof dat een lekker kleurtje is.
I don't like facts. They have a liberal bias.
nee idd geen problemen mee natuurlijk. maar je krijgt wel het idee dat ze dat soort dingen doen om zich te onderscheiden. Nou IKZELF zou nooit voor een mobo gaan om de roze pci sloten....Op zaterdag 18 augustus 2001 23:39 schreef Burne het volgende:
Die cooler is gewoon een heatpipe.
Aan de foto's te zien is er een Tweaker-met-spleetoogjes naar een hardware-beurs geweest.
En wat is het probleem met niet-groene lak en niet-wit plastic voor soldeermaskers en pci-sloten? Heb hier ook nog wel een bord met bruine pci-sloten. Alsof dat een lekker kleurtje is.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Met die meiden daaro heb ik geen problemenOp zaterdag 18 augustus 2001 23:29 schreef Tampie2000 het volgende:
stelletje wijven daaro
hehehe, helemaal mee eens i dig asian chicks.Op zaterdag 18 augustus 2001 23:45 schreef JJJ het volgende:
[..]
Met die meiden daaro heb ik geen problemen
mwa niet helemaal eerlijk aangezien ik zelf ook aziatisch ben
Heb je een zusje?Op zaterdag 18 augustus 2001 23:51 schreef Turismo het volgende:
[..]
hehehe, helemaal mee eens i dig asian chicks.
mwa niet helemaal eerlijk aangezien ik zelf ook aziatisch ben
en voorderest zal het mij niet boeien om een MB te kopen met roze pci sloten.
zie je toch niet als je kast dicht is
opzich wel grappig verzonnen.
Verwijderd
Btw , ik de link geprobeert.
http://www.watch.impress.co.jp/akiba/hotline/20010817/image/rv1.jpg
en de link gewijzigt t/m image, krijg je dan denied.
en dan gewijzigt t/m 20010817 en dan ook niets
Heb je daar een soort galarie vol met foto's ??
Jappaners zijn dol op cute stuff, roze is cute
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
voer voor casemodders... helaas was het een vrij onbekend hakki-takki merk.
mooier vind ik blauw netzoals de hercules vid kaartjes
Ik zie daar op de achtergrond PowerDVD draaien
Verwijderd
Reservoir Dogs?Op zondag 19 augustus 2001 02:41 schreef Aikeleer het volgende:
http://www.watch.impress.co.jp/akiba/hotline/20010817/image/rv1.jpg
Ik zie daar op de achtergrond PowerDVD draaien
Peace is not simply the absence of war.
Verwijderd
De dimm`s:

En wie toch die mooie blauwe kast beter wil bekijken:

" een mobo ":

Zou hier de zaak ergens zitten?

Nog meer dimmies:

Wat zijn dit?:

ViVo, daar ook?:

Hebben ze die ook van Asus?:

Deze heeft niet aleen roze PCi sloten...:

Dit moet een Geforce III zijn:

. Dat moet wel een scherp beeld geven: BNC aan je videokaart en BNC aan je monitor
weet t wel zeker, ik kom zelf uit korea en ben deze zomer daar geweest, en natuurlijk op zoek gegaan naar hardware.Op zondag 19 augustus 2001 11:02 schreef UrgoanElsa het volgende:
Hier, nog meer gevonden...Leuke spullen hebben ze daar.
nou dat is echt heaven voor tweakers je gaat met de metro gewoon naar de zogenaamde "Hardware wijk" waar de gebouwen propvol staan met kleine winkeltjes. en die foto hierboven lijkt er veel op zon wijk.
Ongeloofelijk wat je daar kan vinden de meeste vreemde cases, ik zag al een boel quadro's 2 en geforce 3's daar van allemaal vage merken. nog volop voodoo3 kaarten van het merk lg dan . Kant en klare watergekoelde kasten met een overgeklokte cpu's kon je kopen. Alle soorten fans en hsf etc etc. van digitale cams tot mp3spelers enzo en voor-overgeklokte cpu's het hield niet op
Zelfs tools kon je kopen om flink te gaan tweaken.
Jammer zoiets zul je echt alleen in Azie vinden dat soort wijken/markten.
-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)
Verwijderd
/me gaat volgend jaar mooi naar et oosten op vakantie. En gaat dan veel inkopen doen
Ik d8 Desperad0Op zondag 19 augustus 2001 10:50 schreef KroeT het volgende:
[..]
Reservoir Dogs?
Verwijderd
Zijn volgens mij heatspreaders voor je dimms.. Alleen dan wel weer in die leuke kleurtjes.wat zijn dit?
Hmm toch maar eens een vakantie plannen dnek ik zo maar
Japan is het duurste land van de wereld. Maar het lijkt me zeker de moeite waard om daar naartoe te gaan.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
ff die prijzen die je op de foto's ziet bekijken, ff kijken op www.gwk.nl >Op zondag 19 augustus 2001 17:45 schreef Galaxis het volgende:
hoe zit het daar met de prijzen??
1
2
3
4
5
6
| artikel yen gulden --------------------------------- kast 26800 536,80 ram (256 133) 5580 111,77 ram (256 ddr) 7980 159,84 heatspreader 953 19,09 |
Niet echt goedkoper dus daar. Maar wel hoge pats-waarde
Verwijderd
ik vind deze uitspraak niet erg grappig...Op zaterdag 18 augustus 2001 23:39 schreef Burne het volgende:
Echt weer een onnozel kneuszinnetje
Komt idd wat lullig over, zeker ten opzichte van onze aziatische medemens.Op zondag 19 augustus 2001 18:09 schreef kyle2k het volgende:
[..]
ik vind deze uitspraak niet erg grappig...
Echt weer een onnozel kneuszinnetje
Idd, aziatische medemensen moet je te vriend houden, helemaal als ze zusjes / zussen hebbenOp zondag 19 augustus 2001 19:57 schreef vandenberg het volgende:
[..]
Komt idd wat lullig over, zeker ten opzichte van onze aziatische medemens.
heheh enne, om nog ff op die vraag in te haken, ik heb een zusOp zondag 19 augustus 2001 20:26 schreef JJJ het volgende:
[..]
Idd, aziatische medemensen moet je te vriend houden, helemaal als ze zusjes / zussen hebben
Maarre ik zie dat je jpop luistert, kan jij dat makkelijk vinden dan?

dit soort kasten is hartstikke normaal in korea.
je komt daar dus ook geeneen normale grijze kast tegen
Verwijderd
Alles fluorblauw, -roze en -geel. Deed pijn aan je ogen. Best zonde want je krijgt dan heel gauw dat je het associeert met speelgoed, terwijl de kwaliteit echt super was.
Hhehe wtf willen we allemaal niet zoiets
lekker origineel

kwam m tegen op me quest naar oosterlijke hardware
ik zou me gaan schamen als ik dat om m'n beeld hadOp maandag 20 augustus 2001 00:35 schreef Turismo het volgende:
Ik zat nog te zoeken en kwam dit tegen.
lekker origineel
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
The ramblings of an idiot
Leuk dat je een zus hebtOp zondag 19 augustus 2001 20:48 schreef Turismo het volgende:
[..]
heheh enne, om nog ff op die vraag in te haken, ik heb een zus
Maarre ik zie dat je jpop luistert, kan jij dat makkelijk vinden dan?
En jpop kan ik vrij makkelijk vinden, ik ken ook wel een adresje voor kpop
Ik contact je wel ff
Verwijderd
Jezus, hoe verzin je zoiets??Op maandag 20 augustus 2001 00:35 schreef Turismo het volgende:
Ik zat nog te zoeken en kwam dit tegen.
lekker origineel
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Das toch een herculesOp maandag 20 augustus 2001 00:43 schreef Turismo het volgende:
Weet iemand van welk merk dze geforce3 is.
[afbeelding]
dacht ik ook eerst aan maar die doos ziet er zo uit:Op dinsdag 21 augustus 2001 19:31 schreef marcell het volgende:
[..]
Das toch een hercules

en das dan de aziatische versie.
ik zie duidelijke verschillen in deze 2 dozen
weer wat koreaanse cases gevonden:

om ze allemaal te bekijken moet je maar ff naar
http://www.computernara.co.kr/list.php?category=CASE
surfen want er zijn er nog veel meer
sommige cases vind ik
True, true....!!!
lijken erg veel op zoetermeerse bussen, maar dan zonder tv schermpjes.... miscchien dat die nog komen
Waar is de CHAUFFEUR!!??
Computergestuurde BussenOp woensdag 22 augustus 2001 20:48 schreef Pjotrik het volgende:
[..]
Waar is de CHAUFFEUR!!??
we lopen alweer achter in nederland
Iemand moet echt ff een vliegtuig vol stampen met die kasten en mee naar nl komen... goude handelOp dinsdag 21 augustus 2001 19:48 schreef Turismo het volgende:
kleine update
weer wat koreaanse cases gevonden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
om ze allemaal te bekijken moet je maar ff naar
http://www.computernara.co.kr/list.php?category=CASE
surfen want er zijn er nog veel meer
sommige cases vind ik
Verwijderd
http://www.watch.impress.co.jp/akiba/hotline/20010728/image/nhs1.jpgOp zondag 19 augustus 2001 11:02 schreef UrgoanElsa het volgende:
Hier, nog meer gevonden...Leuke spullen hebben ze daar.
De dimm`s:
[afbeelding]
En wie toch die mooie blauwe kast beter wil bekijken:
[afbeelding]
" een mobo ":
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog meer dimmies:
[afbeelding]
Wat zijn dit?:
[afbeelding]
ViVo, daar ook?:
[afbeelding]
Hebben ze die ook van Asus?:
[afbeelding]
Deze heeft niet aleen roze PCi sloten...:
[afbeelding]
Dit moet een Geforce III zijn:
[afbeelding]
Dat zijn memory koelers volgens mijn
Is trouwens op de 2e verdieping van de busOp donderdag 23 augustus 2001 07:21 schreef kyle2k het volgende:
[..]
CORRECTIE
DEZE ZIJN van hk .....met een samsung 15" tft
(Size: Tourbussen met 2 achterwielen en daarop nog een verdieping)
Dat ze van HK zijn kan je zie aan dat groene busje en rood/witte taxi. Ik kan zelf geen chinees dus had ik dat niet van het schermpje.

[heeeeeeeeeeel flauwe modus]
En dit is zeker een portable cd-brander?

[/heeeeeeeeeeel flauwe modus]
En toch is het een Hercules (of gemaakt door). Zal wel een vroege foto zijn, als je namelijk goed kijkt zie je linksbovenin Prophet staan.Op maandag 20 augustus 2001 00:43 schreef Turismo het volgende:
Weet iemand van welk merk dze geforce3 is.

Is idd een Canopus (http://www.canopus.co.jp) en wel een Spectra X20. En hij draait ook op een Geforce3. Dit samen met 64MB geheugen lijkt het me een wreed kaartje (en duur).
Vertaling (http://www.av.com):
2d / 3d graphic accelerator
Open price
Type turn: SPX20
Merit
The nfinitecFx Engine was loaded the GeForce3
High-speed steel peck memory 64MB loading
SPECTRA individual high picture quality design
Show high cooling efficiency the Firebird G2 and the intercooler blade which
Actualizes stability operation with external power source supply the APS 3.0 which
Specification
Hardware requirement
Option
Video Port 600A
SSH-HDTV
SSH Type-B
BB75
This product was made by the Canopus engineer who does the product development which includes originality and progressive new technology.
The G.I. WORKS (the Graphics Innovation Works) , it is name of the Canopus graphic development team.
| concerning copyright and trade mark | privacy | the Copyright (C) 1996-2001 Canopus CO and the Ltd. All rights reserved.
Verwijderd
Of is er in nederlands iemand die deze soort kasten verkoop.
effe de show stelen op de lans me dat kastje!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Verwijderd
wist je dat ze in HK dezelfde 'stop' knopjes hadden als in de nederlandse connexxion bussen
Op zaterdag 25 augustus 2001 12:38 schreef kchong999 het volgende:
[..]
wist je dat ze in HK dezelfde 'stop' knopjes hadden als in de nederlandse connexxion bussen
zou dat hier iets mee te maken kunnen hebben.Op zaterdag 25 augustus 2001 07:08 schreef Kaj. het volgende:
Die bussen worden door Van Hool in Belgie gefabriceerd, en de halve wereld koopt daar bussen.Dus ook Hong Kong.
Verwijderd
heheh, voel je je een beetje onzeker over je sexualiteit?Op zaterdag 18 augustus 2001 23:41 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
nee idd geen problemen mee natuurlijk. maar je krijgt wel het idee dat ze dat soort dingen doen om zich te onderscheiden. Nou IKZELF zou nooit voor een mobo gaan om de roze pci sloten....
Verwijderd
Ze zijn ons wel een flink stuk voor op technologisch gebied,
als er ergens in de wereld iemand ee idee feeft, dan komt het een maand later op de Japanse markt.
Ze zijn alleen een beetje gevoelig voor bepaalde kleurtjes en afbeeldingen, daar weet Philips alles van, die mobiele telefoon met die microfoon die op een draakje leek.......
weg Philips !
Als er in Taiwan een gewaagd ontwerp is, dan zetten ze hem eerst op de Japanse markt.
Al het nieuwste komt uit Japan ! Ook de UMTS frequenties...
Yes ur are so rightOp zaterdag 25 augustus 2001 21:27 schreef harry het volgende:
Ik zelf ben wel gek op die gadgets, mits ze te gebruiken zijn, weet je nog de eerste Asus in een witte doos, Freeway
Ze zijn ons wel een flink stuk voor op technologisch gebied,
als er ergens in de wereld iemand ee idee feeft, dan komt het een maand later op de Japanse markt.
Ze zijn alleen een beetje gevoelig voor bepaalde kleurtjes en afbeeldingen, daar weet Philips alles van, die mobiele telefoon met die microfoon die op een draakje leek.......
weg Philips !
Als er in Taiwan een gewaagd ontwerp is, dan zetten ze hem eerst op de Japanse markt.
Al het nieuwste komt uit Japan ! Ook de UMTS frequenties...
All their technoligies belongs to them!