Opzeggen Tweakers account

Pagina: 1
Acties:
  • 1.246 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-07 08:23
Ik zie al een tijdje dat de Nederlandse tech sites achteruit gaan. HW Info opgekocht en opgedoekt (dat wat er nu staat is in feite een slap aftreksel van wat het was). Tweakers geeft daarin geen echte vervanging.
Nu zie ik dat bepaalde content ook betaald moet worden. Dat terwijl er genoeg buitenlandse content is welke ik zo kan benaderen en bovendien beter is.
Daarom ook mijn vraag: Waar kan ik het account opzeggen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb je zelf al gevonden?

Ik heb het even door Google gehaald, zie: https://tweakers.net/info...%20op,.dpgmedia.net%2Fnl.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2021 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:44
Hier misschien?
*knip* Dit was een link naar een onbekende derde partij die niets met Tweakers te maken heeft.

[ Voor 61% gewijzigd door Dirk op 08-08-2021 00:54 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
Ik kwam alleen bij statuten uit en daar werd ik niet veel wijzer van.
Ik had gewoon een knop opzeggen verwacht. Wel zo handig.

[ Voor 29% gewijzigd door Sparks.nl op 07-08-2021 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is geen knop. Je moet in de mail duiken en dan een formulier invullen bij DPG die onnodig veel van je persoonlijke gegevens nodig heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dat is pas ter sprake gekomen in een ander topic. Zie onder andere: Moonsugar in "Tweakers verwijdert account niet conform voorwaarden"

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:44
Sparks.nl schreef op zaterdag 7 augustus 2021 @ 17:52:
Ik kwam alleen bij statuten uit en daar werd ik niet veel wijzer van.
Ik had gewoon een knop opzeggen verwacht. Wel zo handig.
Uit de link:
12 Opheffen Account

12.1 Het Lid heeft het recht om zijn persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Leden kunnen dit voor het grootste deel zelf, bijvoorbeeld via de My Tweakers.net pagina. In de gevallen dat dit op deze manier niet mogelijk is, kan er een gespecificeerd verzoek tot DPG Media worden gericht om persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen. Hiervoor kan het formulier op de volgende pagina worden gebruikt: https://consumentenrecht.dpgmedia.net/nl.

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparks.nl
Ik zal de andere thread even lezen.
Wellicht sla ik daarna er even de wetgeving op na, helaas ligt de cursus documentatie op een plek waar ik door de crisis al 1,5 jaar niet meer kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
^^ Laten we die discussie niet weer herhalen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.