snelheid beperking chrome

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voyager4
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 18-01 16:17
Als ik een speedtest doe via ziggo dan zou ik 300Mbit moeten halen. Echter dat lukt al lange tijd niet. Zodra de test start piekt het even tot bijna 300 maar zakt direct terug naar onder de 200. Doe ik dezelfde test via Safari dan haal ik ruim 300Mbit. Als ik de iMac opstart en start google chrome dan duurt het meer dan 1,5 minuut voor de pagina is geopend, als ik de mac niet afsluit dan start het de rest van de dag redelijk op maar ook niet echt snel. Ik kan er maar niet achterkomen waar dit aan ligt. Ik draai op een iMac met Catalina. Wie kan mij verder helpen?
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-05 18:42
Ik zie helaas geen reactie op dit topic maar ik haak even aan. Wie weet heb je het zelf al opgelost na al die tijd.
Ik heb iets vergelijkbaars. Tijdens de test bij speedtest.net merk ik dat mijn uploadsnelheid ongeveer de helft is van wat het moet zijn. De downloadsnelheid is wel zoals beloofd. Doe ik dezelfde testen maar dan in de Edge browser dan haal ik de volledige up- en downloadsnelheid. Ook na een schone installatie en het uitschakelen van alle extensies blijft dit zich voordoen en komt de upload maar ongeveer tot de helft van wat het moet zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door JvdW op 27-02-2023 17:46 ]