verwijderen beoordeling WaRSTeaM

Pagina: 1
Acties:
  • 444 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:01
Dit persoon vond het nodig om een slechte beoordeling te schrijven terwijl er geen overeenkomst is geweest.
incl een bedreiging van mijn kant???

Ik wil de mods vragen om de DM's te lezen en evt openbaar te maken, ik heb geen geheimen dus dit mag allemaal openbaar

Ik had eerst het idee om dit zo te laten lopen maar krijg zoveel commentaar van mede-tweakers over dit persoon dat het misschien beter is om deze te verwijderen

mede door de mening van mede tweakers, vond ik dit de mooiste:
/quote:
Het mag gewoon niet er is geen overeenkomst en zulke droef toeters die hun zin niet krijgen moeten gewoon opzouten, want hij doet nu bij jou en volgende keer weer bij een ander.

En je hebt echt nul komma nul blaam in deze, JIJ bepaald wat je er voor wilt hebben of je nou wel of niet mee gaat dat is wat ik vaak niet snap dat mensen de arrogantie om in hun kop soort van hersenspinsel te hebben dat zij bepalen wat je wel niet voor kan en mag vragen, zulke mensen zijn gewoon niet goed snik.
/endquote

[ Voor 40% gewijzigd door akatar op 07-08-2021 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Geen overeenkomst dus geen review.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.