Ik heb het gevoel dat ik niet alles uit mijn Game PC haal. Ik heb de volgende PC samengesteld een tijd terug.
Ik zoek een?
Ik denk dat ik een nieuwe processor en eventueel nieuwe RAM moet halen. Ik haal voor mijn gevoel te weinig uit mijn videokaart (tenzij die niet zo goed is als ik denk natuurlijk)
Wat is je budget?
Ik wil weer even klaar zijn. Dus rond de 500 euro? Of is dat te weinig? Minder is altijd goed natuurlijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Als het maar goed werkt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Windows. Vooral shooters zoals Hell Let Loose en PUBG en Call of Duty. Dat soort dingen. Zou wel leuk zijn als ik eht nu wel op High kan draaien zonder dat het allemaal naar de <60 FPS valt.
Ik zoek een?
Ik denk dat ik een nieuwe processor en eventueel nieuwe RAM moet halen. Ik haal voor mijn gevoel te weinig uit mijn videokaart (tenzij die niet zo goed is als ik denk natuurlijk)
Wat is je budget?
Ik wil weer even klaar zijn. Dus rond de 500 euro? Of is dat te weinig? Minder is altijd goed natuurlijk.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Als het maar goed werkt.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Windows. Vooral shooters zoals Hell Let Loose en PUBG en Call of Duty. Dat soort dingen. Zou wel leuk zijn als ik eht nu wel op High kan draaien zonder dat het allemaal naar de <60 FPS valt.
/f/image/BqKMabtfD08mZaNL7i2WaikS.png?f=fotoalbum_large)