software voor activiteiten vrijwilligersorganisatie

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feuniks
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 15:15
Mede Tweakers,

Ik weet niet of dit de juiste plek is voor mijn vraag. Mijn excuses als het niet zo is.

Ik ben op zoek naar een stukje software (liefst webbased) voor een kleine vrijwilligersorganisatie. Geld is dus altijd een probleem. Zelf doe ik dit ook pro deo. Het idee is dat in de software wordt aangegeven op welke dagen of voor welke activiteiten er een x aantal mensen nodig zijn en de vrijwilligers zich dan zelf kunnen inschrijven voor een of meerdere van deze dagen. Verder zou het leuk zijn als de vrijwilligers ook zouden kunnen zien wanneer al genoeg mensen zijn en wanneer er nog hulp nodig is.
Ik heb eens wat zaken gezocht, maar ik vind niet zo gemakkelijk iets hiervoor. Weet iemand iets?

Dank.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Er zijn veel meer rand voorwaarden dan jij even snel opsomt.
- Vrijwilligers die vergeten af te melden
- Een wachtlijst
- etc. etc.

Je kan beter een vrijwillige programmeur opzoeken die veel tijd er in gaat steken.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Hoezo dat? Alsof niemand eerder een reserveringssysteem nodig heeft gehad?

Heeft die club al een website met een cms eronder? Grote kans dat daar een geschikte plug-in voor beschikbaar is. Of slinger een gratis Wordpress (bv) site online

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland