Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 22:33
Ik heb een Accuphase E370 en daar gebruik ik af en toe mijn Sennheiser HD-439 op.
Nu ben ik er achter gekomen dat er genoeg draadloze hoofdtelefoons ook gewoon werken met een kabel.

Maar werkt de audio noise cancelling functie ook? Ik heb de online handleiding doorgelezen maar ben er nog niet zeker van of het nu werkt. Je kan de ANC functie gewoon bedienen met de knop op de hoofdtelefoon. Maar kan ik ook de app gebruiken via de ipad waardoor hij gewoon via de kabel functioneert op de versterker?

Beste antwoord (via S en A DW op 07-08-2021 15:07)

• MR.Harok
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:17
Ik heb WH-1000XM3 en kan bevestigen dat dit werkt. Als de koptelefoon aangesloten is met de kabel aan mijn pc hoeft hij niet aan te staan om geluid te produceren. Pas als ik hem aan zet gaat ANC aan. Bluetooth werkt overigens niet als hij dan aan staat

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:36
https://helpguide.sony.ne...ontents/TP0001703069.html

Ik weet niet wat de app doet (heb zelf de Bose concurrent), maar ANC werkt prima.

[ Voor 36% gewijzigd door Cass Casey op 07-08-2021 09:52 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MR.Harok
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:17
Ik heb WH-1000XM3 en kan bevestigen dat dit werkt. Als de koptelefoon aangesloten is met de kabel aan mijn pc hoeft hij niet aan te staan om geluid te produceren. Pas als ik hem aan zet gaat ANC aan. Bluetooth werkt overigens niet als hij dan aan staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 22:33
Het gaat mij om de ANC en dat zit dus zo?
Als ik de kabel gebruik kan ik de functie op elk apparaat gebruiken maar niet de app want die gebruikt de bluetooth verbinding en dit gaat niet samen.