2k21 next gen was grafisch dik in orde en het verhaal voor de career mode was in de basis leuk, maar over het algemeen had ik toch het gevoel dat ik iets miste tegenover 2k20.
In 2k20 vond ik het leuk dat je kon leven richting bepaalde mijlpalen zoals je eigen signature shoe (of zit dit ook in 2k21 next gen en heb ik dit gemist?)
Ook het idee van die hele stad in 2k21 was leuk, maar de opzet zoals in 2k20 voelde voor mij toch meer levend (al waren het maar de kleine dingen zoals je eigen apartement en iedere dag even langs je coach voor wat extra VC).
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Oh en voor de PS5
[ Voor 15% gewijzigd door tiswat op 09-09-2021 08:14 ]
psn: taker-mart
De download is zojuist klaar, dus ga maar eens beginnen.
Blijkt bij veel mensen in met name de Benelux een probleem te zijn en gelukkig is het probleem bekend bij 2k.
Ben benieuwd wanneer dit is opgelost.
Bij 2k21 heb ik ook een ticket geopend omdat ik toen de Gatorade en skill boosters niet heb gehad, die heb ik tot de dag van vandaag nog steeds niet ontvangen.
Xbox Series X. Maar lees ook veel verhalen van hetzelfde probleem op de PS5.Bozzel1987 schreef op zondag 12 september 2021 @ 08:38:
Welke console?
Ik heb mijn VC op mijn series X. Nu eens nadenken over build. Zit aan een wannabe Hakeem build te denkenMaikel64 schreef op zondag 12 september 2021 @ 15:50:
[...]
Xbox Series X. Maar lees ook veel verhalen van hetzelfde probleem op de PS5.
ik heb hetzelfde probleem helaas , heb al een ticket open staan bij 2k .Maikel64 schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 22:55:
Anderen hier met de 75th Anniversary editie die alle bonussen hebben gekregen behalve de 100.000 vc?
Blijkt bij veel mensen in met name de Benelux een probleem te zijn en gelukkig is het probleem bekend bij 2k.
Ben benieuwd wanneer dit is opgelost.
Bij 2k21 heb ik ook een ticket geopend omdat ik toen de Gatorade en skill boosters niet heb gehad, die heb ik tot de dag van vandaag nog steeds niet ontvangen.
psn: taker-mart
Als je 700m weer terug moet, fast travel naar je appartement. dat doe iktiswat schreef op zaterdag 11 september 2021 @ 22:14:
Alleen het lopen door die stad. Oef. 800 meter daarheen, dan weer 700 meter lopen. Duurt wel lang. Verder gewoon weer enorm zin in.
Weet iemand trouwens hoe die endorsements werken? Volgens mij heb ik al een aantal van die endorsements unlocked maar moet ik hiervoor naar mijn agent (dat is diegene waar je contract mee ondertekend voor de draft?) en als ik hier vervolgens naar toe ga kan ik niets..
Ligt het overigens aan mij of zijn je teamgenoten bij de Pistons volledig gehandicapt? Ze hebben structureel very early/late releases op wide open looks en schieten daarom minder dan 20% van het veld. Of heeft dit met hall of fame difficulty te maken? Is namelijk de eerste keer dat ik in een NBA game hierop speel en dat haalt de fun wel een beetje uit de game..
Er is net een update geweest, op de PS5, weet niet waar jij op speelt maar anders even op updates controleren?Bozzel1987 schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:12:
Zijn er problemen met de servers? Ik ben al de 2e keer NA dezelfde wedstrijd er uit gegooid met server problemen. Vrij frustrerend als je beide keren een statline hebt van een tripple double met 20+ rebounds en 10+ blocks.
Ligt het overigens aan mij of zijn je teamgenoten bij de Pistons volledig gehandicapt? Ze hebben structureel very early/late releases op wide open looks en schieten daarom minder dan 20% van het veld. Of heeft dit met hall of fame difficulty te maken? Is namelijk de eerste keer dat ik in een NBA game hierop speel en dat haalt de fun wel een beetje uit de game..
door die update is juist alles kapot gegaanPoulske schreef op vrijdag 17 september 2021 @ 15:49:
[...]
Er is net een update geweest, op de PS5, weet niet waar jij op speelt maar anders even op updates controleren?
Wat dan? Netwerk of gameplay?kampers schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 21:33:
[...]
door die update is juist alles kapot gegaan
Heb hem 2 maanden geleden gekocht op de Switch, vind spel zo moeilijk maar erg leuk.
Ben vandaag begonnen in my team, ook zoveel in te spelen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Spelen jullie het nog?Mars18 schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 08:47:
Jammer dat topic zo slecht bezocht is.
Heb hem 2 maanden geleden gekocht op de Switch, vind spel zo moeilijk maar erg leuk.
Ben vandaag begonnen in my team, ook zoveel in te spelen
Merk dat ik totaal geen online games kan vinden met de Switch...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ja maar ik speel dan ook op de PS5, de next gen versie.Mars18 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 08:37:
[...]
Spelen jullie het nog?
Merk dat ik totaal geen online games kan vinden met de Switch...
Daar heb je zeker genoeg wedstrijden te vinden?Poulske schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 08:44:
[...]
Ja maar ik speel dan ook op de PS5, de next gen versie.
Denk dat ik ook wel NBA 2K23 op de PS5 ga halen, al hoop ik dat er crossplay komt.
Ik speel niet zo vaak online, maar heb meestal wel snel een match gevonden. Hoogstens een halve minuut wachten denk ik.Mars18 schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 09:06:
[...]
Daar heb je zeker genoeg wedstrijden te vinden?
Denk dat ik ook wel NBA 2K23 op de PS5 ga halen, al hoop ik dat er crossplay komt.
Krijg vandaag de ps5 versie binnen, ga proberen wat my team / my career te spelen
Nog nooit my career gespeeld, maar ziet er gaaf uit zeg, mooie grote stad waar veel te doen is?Bozzel1987 schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:08:
Ik heb m wel, maar nog niet begonnen. Nog aan het denken wat ik voor build wil gaan maken dus misschien dat ik eerst eens de Jordan Challenges ga doen
En de wedstrijden zijn leuk, valt mij wel op dat je alleen maar thuis speelt?
Ben wel een ontzettende noob, ik probeer via wat youtube filmpjes wat door te krijgen, heb alleen wat basis basketbal kennis maar is wel een steile learning curve voor deze game zeg damn.
Playstation 5
Heb hem op de Playstation 5, vind my career en my team erg leuk om te spelen, zijn zulke grote game's
Dus met vlagen.