Prijsontwikkeling van je wenslijst

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-09 14:19

Achtergrond:

Ik maak heel veel gebruik van mijn wensenlijst om o.a. prijzen te volgen. In een wenslijst zet ik dan bijvoorbeeld een PC-systeem of een PC-systeem + randapparatuur en soms nog overige kamer inrichting zoals verlichting en netwerk infrastructuur. Soms kom ik terug naar mijn wensenlijst en dan zie ik dat het totaal bedrag is veranderd zonder dat ik direct zie welk onderdeel de oorzaak is. Het kan dus zijn dat ik een onderdeel heb gekozen omdat het toevallig een dikke korting had. Nu moet ik dat toevallig weten of per onderdeel kijken wat er is gebeurd. Ik denk dat het handig is om dit op te lossen door iets wat tweakers al heeft: De prijs-historie grafieken in de pricewatch.

De gewenste feature:

Wat ik zou willen is een grafiek voor de prijsontwikkeling van de gehele wensenlijst zoals je dat ook hebt bij de individuele producten in de Pricewatch. Eigenlijk wat je dan krijgt is een opgestapelde grafiek van alle individuele producten. Eigenlijk moet dat dus een opsomming zijn van de prijs per tijdstip die nu al voorhanden is en dat grafisch weergegeven.

De locatie van deze grafiek kan bijvoorbeeld of onder de wensenlijst en/of bij de "bereken bestelkosten" zitten. Een handige filter optie die ik erbij zou willen hebben is dat je bepaalde producten en webshops kan laten negeren voor je grafiek (zoals in "bereken bestelkosten").