Krassen in Display Siemens Studio Line

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonehitman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09 06:57
Ik kon hier via de zoekfunctie niets over vinden. Dus dan hier maar een poging.

Zijn er meer mensen hier die last hebben van krassen in de Siemens Studio line displays. Na de eerste keer schoonmaken met een vochtige doek kreeg ik de eerste poetskrassen. Met mijn vorige apparatuur heb ik hier nimmer last van gehad.

Siemens zelf zegt dat ze de displays kunnen vervangen. Kosten € 280,00 per apparaat(x3 }:O )

Iemand tips om deze krassen eruit te krijgen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jnq4KCXXql6VJqnZslcl47qWLEA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pAGU3sRoTrAreEpXM5iIMfD1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oka43rxhxpthBHYLAQ5jEJrE4vE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Vf22hpaNDU0pBbfABexelk2r.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:08

rdejongjr

Gnome

Niet, hoogglans kunststof paneeltjes ipv krasvast glas blijkbaar, als je er te hard naar kijkt komen er al krassen in.

Eventueel is het eruit te polijsten maar bij de volgende schoonmaakbeurt is het weer raak. (zulke fijne krasjes als nu is nog niet de moeite waard denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jessica747
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 06-04-2022
Ja ik heb hier ook last van bij meerdere apparaten van Siemens Studioline. Ook ik had het niet bij mijn vorige apparaten van Siemens studioline. Tot op heden nog geen oplossing gevonden.

Aangezien het al een tijd geleden is dat je dit plaatste; misschien heb je inmiddels zelf al een oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:27
Als het kunststof is(heb dezelfde lijn geloof ik) dan kun je het polijsten.

Bij mij staat er geen zon of strijklicht op, zie er dus niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonehitman
Jessica747 schreef op woensdag 6 april 2022 @ 15:00:
Ja ik heb hier ook last van bij meerdere apparaten van Siemens Studioline. Ook ik had het niet bij mijn vorige apparaten van Siemens studioline. Tot op heden nog geen oplossing gevonden.

Aangezien het al een tijd geleden is dat je dit plaatste; misschien heb je inmiddels zelf al een oplossing gevonden?
Heb geprobeerd het te polijsten. Werd er niet veel beter van. Balen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rolex_78
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-05 07:44
even contact gehad met Siemens. Het is geen garantie. Ergens snap ik dat wel, maar het is jammer dat het zo krasgevoelig is.

Artikel nummer is: 11021701 en het kost 189,50
Eenvoudig zelf te bevestigen door apparaat naar voren te halen, aan de zijkanten schroefjes los en vervangen.

Ik vind het moeilijk omdat het Estetisch is en wacht daarom nog even. Misschien dat ze een bescherm laag of met iets van glas gaan komen. Als dat niet zo is, dan zit er over 1 jaar weer diverse krassen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonehitman
Rolex_78 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 17:05:
even contact gehad met Siemens. Het is geen garantie. Ergens snap ik dat wel, maar het is jammer dat het zo krasgevoelig is.

Eenvoudig zelf te bevestigen door apparaat naar voren te halen, aan de zijkanten schroefjes los en vervangen.

Ik vind het moeilijk omdat het Estetisch is en wacht daarom nog even. Misschien dat ze een bescherm laag of met iets van glas gaan komen. Als dat niet zo is, dan zit er over 1 jaar weer diverse krassen in.
Das best veel geld. Kan het onderdeel niet vinden op dit nummer. Zou het na te maken zijn met echt glas of een gigantische screenprotector?

Inmiddels gevonden.. blijft duur.. x3 hier..

[ Voor 3% gewijzigd door lonehitman op 31-05-2022 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lonehitman
Rolex_78 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 17:05:

Heb de krassen er bijna allemaal uit gekregen. Hiervoor heb ik acryl kratzer entferner van quixx gebruikt.
Pagina: 1