Hallo,
Mijn vraag:
Ik heb dus al een aardige tijd de Sharkoon TG5 en deze kwam met 6 ingebouwde fans en een led strip. Ik heb vaak geprobeerd de RGB te veranderen maar tot op heden nooit gelukt. Ik gaf een lange tijd op maar wil er een antwoord op hebben dus.. Hoe kan ik de RGB op mijn Sharkoon TG5 fans/led strip veranderen? Ik heb een controller aan de achterkant.. die ziet er zo uit.:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UKIj18UBAUdNdvqL1KLBkBtR.webp?f=user_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik heb geprobeer Sharkoon Pacerlight te gebruiken maar deze software wilt niet opstarten.. ik keek naar de compatibility voor mijn Windows versie en deze was compatible voor Windows XP-Windows 8. Ik zelf gebruik Windows 10 Pro.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb de Pacerlight software van Sharkoon geprobeerd, deze start niet op.
Mijn vraag:
Ik heb dus al een aardige tijd de Sharkoon TG5 en deze kwam met 6 ingebouwde fans en een led strip. Ik heb vaak geprobeerd de RGB te veranderen maar tot op heden nooit gelukt. Ik gaf een lange tijd op maar wil er een antwoord op hebben dus.. Hoe kan ik de RGB op mijn Sharkoon TG5 fans/led strip veranderen? Ik heb een controller aan de achterkant.. die ziet er zo uit.
:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UKIj18UBAUdNdvqL1KLBkBtR.webp?f=user_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik heb geprobeer Sharkoon Pacerlight te gebruiken maar deze software wilt niet opstarten.. ik keek naar de compatibility voor mijn Windows versie en deze was compatible voor Windows XP-Windows 8. Ik zelf gebruik Windows 10 Pro.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb de Pacerlight software van Sharkoon geprobeerd, deze start niet op.