Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben een van de gelukkige die gister tijdens de AMD drop een GPU heeft kunnen kopen. In alle haast koos ik voor de 6900 XT deze past niet meer bij mijn huidge PC, en wil ik nu dus een hele nieuwe PC gaan bouwen voor games zoals Warzone op 1440P met minimaal 144HZ en het liefst zelfs voor in de toekomst 240Hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De videokaart heeft mij 1025 euro gekost, en de setup zoals ik hem nu heb komt er nog 1500 euro bij
dit is eigenlijk wel een beetje mijn max in mijn hoofd..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het belangrijkste voor mij is dat ik een systeem heb waar ik zeker weer 5 jaar mee verder kan.
Ik heb niet zoveel kennis meer van GPU's dus ik weet niet of deze kaart toekomstbestendig is voor de dingen die ik wil, het liefst dus op 1440P 240Hz shooters spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik mis alleen nog een kast die hoeft niet helemaal een kermis atractie te zijn maar mag wel een raampje hebben.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan niet de bedoeling ook.
Wat verwacht je van ons?
Advies wat jullie zouden doen in mijn geval
Ik ben een van de gelukkige die gister tijdens de AMD drop een GPU heeft kunnen kopen. In alle haast koos ik voor de 6900 XT deze past niet meer bij mijn huidge PC, en wil ik nu dus een hele nieuwe PC gaan bouwen voor games zoals Warzone op 1440P met minimaal 144HZ en het liefst zelfs voor in de toekomst 240Hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De videokaart heeft mij 1025 euro gekost, en de setup zoals ik hem nu heb komt er nog 1500 euro bij
dit is eigenlijk wel een beetje mijn max in mijn hoofd..
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het belangrijkste voor mij is dat ik een systeem heb waar ik zeker weer 5 jaar mee verder kan.
Ik heb niet zoveel kennis meer van GPU's dus ik weet niet of deze kaart toekomstbestendig is voor de dingen die ik wil, het liefst dus op 1440P 240Hz shooters spelen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik mis alleen nog een kast die hoeft niet helemaal een kermis atractie te zijn maar mag wel een raampje hebben.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan niet de bedoeling ook.
Wat verwacht je van ons?
Advies wat jullie zouden doen in mijn geval
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i9-10900K Boxed | € 468,77 | € 468,77 |
1 | Moederborden | Asus Prime Z490-A | € 179,- | € 179,- |
1 | Videokaarten | AMD Radeon RX 6900 XT | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 95,90 | € 95,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 165,- | € 165,- |
1 | Voedingen | Corsair RM850 (2019) | € 117,21 | € 117,21 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 2TB | € 289,- | € 289,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.314,88 |