Hi all,
Wie vind het leuk om mij een beamer advies te geven?
Ik zou er graag 1 kopen + scherm voor in de woonkamer.
Budget +- 1.000,=
De beamer kan op +- 3 meter hoogte worden geplaatst en aangesloten.
Hij zal dan in beam-richting redelijk rechtdoor kunnen beamen.
Vanuit het 'hokje' waar de beamer komt te staan is het +- 5 meter naar de muur waar het scherm moet komen te hangen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een scherm in witte box of of witte rol (dan valt het het minste op als ingeklapt), welke komt te hangen boven de openslaande deuren. Als het scherm dan is uitgevouwen dan zijn deuren ook gelijk bedekt. Hier geen problemen met zon: het is de kant waar de zon opkomt en in de regel zal ik 's middags of 's avonds gaan beamen. Als het scherm ten minste 2 meter breed is dan zijn de deuren bedekt. Ik denk dat een schermbreedte van 2,5 meter het mooiste staat hier.
Ik zou er graag live voetbal mee kijken via de Ziggo Next box.
Ik hou er absoluut niet van als de bal 'stroopt' bij voetbal. Bij een hard schot mag de bal dus niet vertragen of strepen.
En uiteraard films/series via Netflix.
Ik heb een Sonos Play 5 gen 2.
Zou top zijn als het geluid daarover zou kunnen.
Ik hou er niet van als het geluid niet gelijk loopt met de monden uit de film haha, ook al is het maar 2 frames.
Hierbij 3 foto's van de situatie.
Bedankt!! Ik ben benieuwd :-) Groet, Martijn
:strip_exif()/f/image/6vhaO4CCEr36livvRSEWAlAl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RRRvNzHPJH5XbA369okoVi4y.jpg?f=fotoalbum_large)
Wie vind het leuk om mij een beamer advies te geven?
Ik zou er graag 1 kopen + scherm voor in de woonkamer.
Budget +- 1.000,=
De beamer kan op +- 3 meter hoogte worden geplaatst en aangesloten.
Hij zal dan in beam-richting redelijk rechtdoor kunnen beamen.
Vanuit het 'hokje' waar de beamer komt te staan is het +- 5 meter naar de muur waar het scherm moet komen te hangen.
Mijn voorkeur gaat uit naar een scherm in witte box of of witte rol (dan valt het het minste op als ingeklapt), welke komt te hangen boven de openslaande deuren. Als het scherm dan is uitgevouwen dan zijn deuren ook gelijk bedekt. Hier geen problemen met zon: het is de kant waar de zon opkomt en in de regel zal ik 's middags of 's avonds gaan beamen. Als het scherm ten minste 2 meter breed is dan zijn de deuren bedekt. Ik denk dat een schermbreedte van 2,5 meter het mooiste staat hier.
Ik zou er graag live voetbal mee kijken via de Ziggo Next box.
Ik hou er absoluut niet van als de bal 'stroopt' bij voetbal. Bij een hard schot mag de bal dus niet vertragen of strepen.
En uiteraard films/series via Netflix.
Ik heb een Sonos Play 5 gen 2.
Zou top zijn als het geluid daarover zou kunnen.
Ik hou er niet van als het geluid niet gelijk loopt met de monden uit de film haha, ook al is het maar 2 frames.
Hierbij 3 foto's van de situatie.
Bedankt!! Ik ben benieuwd :-) Groet, Martijn
:strip_exif()/f/image/6vhaO4CCEr36livvRSEWAlAl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RRRvNzHPJH5XbA369okoVi4y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tiCnNvP1Pkp9Ch3i5l7AJU7h.jpg?f=fotoalbum_large)