Ik heb een MB/CPU gekozen en weet niet precies welk geheugen hier het beste bij past binnen mijn budget
Omdat mijn oude pc rare kuren vertoont wil ik de boel gaan upgraden naar iets wat weer een jaar of 2 mee kan. SSD's heb ik nog en ik heb nog een videokaart die ik wil/moet herbruiken (geen budget voor ook een nieuwe), het is een MSI GTX 1050 ti.
Wat is je budget?
Budget is rond de €550/600
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn keuze is op een MSI B550 Tomahawk met een Ryzen 5 3600X, maar sta zeker open voor onderbouwde suggesties
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gebruik wordt voornamelijk algemeen pc gebruik (internet, office) en wat games spelen (Sims4, Far cry, verder niet heel veel zware games). Hoeft ook niet allemaal op top gaming resoluties etc te draaien. Monitor is een Acer ka242y
Dit is wat ik zelf nu bij elkaar gezocht heb, maar twijfel over het geheugen, ook omdat daardoor mijn budget overschreden wordt.
Alvast dank voor de tijd die jullie nemen hiervoor
Omdat mijn oude pc rare kuren vertoont wil ik de boel gaan upgraden naar iets wat weer een jaar of 2 mee kan. SSD's heb ik nog en ik heb nog een videokaart die ik wil/moet herbruiken (geen budget voor ook een nieuwe), het is een MSI GTX 1050 ti.
Wat is je budget?
Budget is rond de €550/600
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn keuze is op een MSI B550 Tomahawk met een Ryzen 5 3600X, maar sta zeker open voor onderbouwde suggesties
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gebruik wordt voornamelijk algemeen pc gebruik (internet, office) en wat games spelen (Sims4, Far cry, verder niet heel veel zware games). Hoeft ook niet allemaal op top gaming resoluties etc te draaien. Monitor is een Acer ka242y
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X Boxed | € 275,05 | € 275,05 |
1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 129,- | € 129,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z F4-3600C17D-16GTZ | € 129,30 | € 129,30 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 750W FM | € 89,- | € 89,- |
Totaal | € 622,35 |
Dit is wat ik zelf nu bij elkaar gezocht heb, maar twijfel over het geheugen, ook omdat daardoor mijn budget overschreden wordt.
Alvast dank voor de tijd die jullie nemen hiervoor