Hoi mensen van Tweakers,
Ik wil graag mijn processor upgraden en had hiervoor ook een moederbord nodig.
Nu heb ik een moederbord en cpu op het oog en vroeg me af of jullie nog problemen zien in dit systeem of qua comptabiliteit en als dat zo is wat er mogelijk beter kan?
Uiteraard sta ik ook open voor algemene tips om dit systeem beter te maken binnen het budget.
Budget is max 450 euro, en mijn voorkeur gaat uit naar intel processor voornamelijk omdat ik hier meer bekend mee ben dan amd. maar ik sta open voor amd als dit beter werkt
Hieronder de upgrade samen met onderdelen die al in mijn pc zitten:
Cpu: pricewatch: Intel Core i5-11400 Boxed (upgrade)
Moederbord: pricewatch: Gigabyte B560M DS3H (upgrade)
Gpu: Gigabyte Geforce GTX 1660
Ram: 2x4 1x8 GB DDR4-2667
HDD is Sat-a port
Dit is de pc/case die ik momenteel heb, maar er zit dus inmiddels al een GPU en Ram upgrade in,
pricewatch: Alternate Thunderstorm GM600
Bij meer vragen over de specs hoor ik het graag
Ik wil graag mijn processor upgraden en had hiervoor ook een moederbord nodig.
Nu heb ik een moederbord en cpu op het oog en vroeg me af of jullie nog problemen zien in dit systeem of qua comptabiliteit en als dat zo is wat er mogelijk beter kan?
Uiteraard sta ik ook open voor algemene tips om dit systeem beter te maken binnen het budget.
Budget is max 450 euro, en mijn voorkeur gaat uit naar intel processor voornamelijk omdat ik hier meer bekend mee ben dan amd. maar ik sta open voor amd als dit beter werkt
Hieronder de upgrade samen met onderdelen die al in mijn pc zitten:
Cpu: pricewatch: Intel Core i5-11400 Boxed (upgrade)
Moederbord: pricewatch: Gigabyte B560M DS3H (upgrade)
Gpu: Gigabyte Geforce GTX 1660
Ram: 2x4 1x8 GB DDR4-2667
HDD is Sat-a port
Dit is de pc/case die ik momenteel heb, maar er zit dus inmiddels al een GPU en Ram upgrade in,
pricewatch: Alternate Thunderstorm GM600
Bij meer vragen over de specs hoor ik het graag