Sinds een paar weken loopt mijn Garmin Vivo Active 4 sneller leeg dan normaal. Ik ben sinds december 2020 in het bezit van mijn horloge. Normaliter deed ik er maximaal 5 dagen mee, sinds kort maar 3. Ik doe er precies hetzelfde mee als voorheen. Wat mij opvalt is dat met name in de avond de batterij sneller leeg gaat. Wat ik best vreemd vind, in de avond gebruik ik hem namelijk niet (wel om met slapen, dit doe ik al vanaf het begin). Heeft iemand dit probleem ook?
Ik gebruik mijn horloge 24/7 en sport doordeweeks 5x waarbij hij gemiddeld 45 minuten per activiteit registreert. Bij aanschaf was dit precies hetzelfde. Verder heb ik de bluetooth altijd aanstaan en registreert hij niet automatische activiteiten. Het licht heb ik ook altijd op het laagst staan óf uit.
Soms start ik mijn horloge opnieuw op en dan krijg ik er ineens een aantal percentages aan batterij bij, soms niet. Een harde reset heb ik ook geprobeerd maar dat blijkt alleen in het begin te werken.
Iemand een idee waar dit probleem vandaan kan komen?
Ik gebruik mijn horloge 24/7 en sport doordeweeks 5x waarbij hij gemiddeld 45 minuten per activiteit registreert. Bij aanschaf was dit precies hetzelfde. Verder heb ik de bluetooth altijd aanstaan en registreert hij niet automatische activiteiten. Het licht heb ik ook altijd op het laagst staan óf uit.
Soms start ik mijn horloge opnieuw op en dan krijg ik er ineens een aantal percentages aan batterij bij, soms niet. Een harde reset heb ik ook geprobeerd maar dat blijkt alleen in het begin te werken.
Iemand een idee waar dit probleem vandaan kan komen?