Ik heb twee schermen op een computer aangesloten die beide een filmpje (of eigenlijk een powerpoint presentatie) moeten weergeven in full screen. In eerste instantie had ik dit opgelost door het powerpoint bestand op te slaan als html (blijkbaar kan dat) en dan twee browsers te openen op beide schermen en dan full screen te zetten. Ik had een speciaal scriptje (ben vergeten wat het precies was) om de scroll bar weg te halen en de cursos van de muis te hiden.
Het ging maanden goed maar nu lijkt het powerpoint filmpje via html niet meer te openen in chrome en edge, maar wel in firefox. Maar bij firefox blijft de scrollbar weer staan bij full screen. Ook is het allemaal een beetje omslachtig omdat je telkens twee pagina's moet openen en naar de juiste tv slepen.
Heeft iemand misschien een idee hoe dit op een makkelijkere manier kan werken en wel zodat full screen ook echt full screen is zonder cursors, scroll bars of wat dan ook?
Het ging maanden goed maar nu lijkt het powerpoint filmpje via html niet meer te openen in chrome en edge, maar wel in firefox. Maar bij firefox blijft de scrollbar weer staan bij full screen. Ook is het allemaal een beetje omslachtig omdat je telkens twee pagina's moet openen en naar de juiste tv slepen.
Heeft iemand misschien een idee hoe dit op een makkelijkere manier kan werken en wel zodat full screen ook echt full screen is zonder cursors, scroll bars of wat dan ook?
Facts don't care about your feelings