Ik ben op zoek naar een goed stabiel en snel setje geheugen voor mij nieuw te bouwen PC op basis van een Gigabyte Aorus B550 PRO V2 met een Ryzen 5800X.
De compatibiliteitslijst van de site van Gigabyte is nogal beperkt, wat mij dus geen zekerheid biedt qua geheugen met dit mobo. Daarnaast is bijna nergens te vinden of het geheugen single dan wel dual rank is (en welke chips gebruikt zijn). Overlocken ga ik niet, maar stabiliteit en een hoge performance vind ik wel belangrijk.
Ik zoek een?
2x16GB, CL16, Dual Rank geheugen met of zonder RGB
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gigabyte Aorus B550 PRO V2 met een Ryzen 5800X
De compatibiliteitslijst van de site van Gigabyte is nogal beperkt, wat mij dus geen zekerheid biedt qua geheugen met dit mobo. Daarnaast is bijna nergens te vinden of het geheugen single dan wel dual rank is (en welke chips gebruikt zijn). Overlocken ga ik niet, maar stabiliteit en een hoge performance vind ik wel belangrijk.
Ik zoek een?
2x16GB, CL16, Dual Rank geheugen met of zonder RGB
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gigabyte Aorus B550 PRO V2 met een Ryzen 5800X