Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:43

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Topicstarter
Opstelling is een Mii Stick direct op de HDMI in van een Sony Sony STR-DH590 versterker.
Er is een 5.1 JBL set aangesloten en gecalibreerd.
In het Android Menu van de stick bij 'opties' en 'geluid' staat alles aan wat betreft Surround kanalen.

In de Netflix App heb ik DD+ Surround. Dit laat de receiver ook zien bij de 'info' van de audio stream.

Speel ik een Disney film af waarvan ik zéker weet dat die surround moet hebben (POTC, Mandalorian) krijgt de receiver alleen PCM 2.0 binnen (zelfs geen sub kanaal :(). Het probleem lijkt mij dus in de Disney app te zitten.

Ga ik googlen vind ik een keus aan mogelijke issues. De Disney App zou geen DD(+) ondersteunen, ik zou een andere Stick moeten kopen, app opnieuw installeren (maar dat helpt volgens gebruikers helemaal niet).

Ik wil prima naar een duurdere/betere mediaplayer overstappen (was ik toch al van plan) maar als het aan de Disney app ligt heb ik daar geen zier aan natuurlijk. Kan ik nog dingen testen/uitsluiten?

- edit -

per Disney support ondersteunen ze geen externe devices, dus het ligt aan mijn setup :X.
Hoe moet je dan disney video/audio uit je mediaplayer krijgen?

[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 04-08-2021 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:38

FeaR

In GoT we trust

TB > MSH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.