Hi all,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem dat enerzijds surfen, video's kijken, officezaken moet kunnen, anderzijds ook gamen op een 3440x1440 monitor en nu en dan video- en muziekbewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximumprijs, wel oog op prijs/kwaliteit. Ik wacht al sinds augustus 2020 op het juiste moment om te kopen en helaas is mijn huidige pc nu kapot, en moet ik toch in een oververhitte markt kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht aan onderstaand systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, belangrijkste is dat alle elementen goed met elkaar werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Tijd is een factor, mijn huidige pc is kapot. Het is belangrijk dat het geluidsniveau laag is. Ik wil een eenvoudig maar strak design aan de buitenkant, liefst zonder rgb. Mobo moet wifi en bluetooth hebben. Goed ultra-wide scherm is belangrijk, dat ook voor officetaken aangenaam werken is. Vereisten: 3440x1440, minimum 100Hz, IPS.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Een kritische blik die mogelijke fouten in de build of mogelijke problemen met componenten of de combinatie van componenten kan blootleggen. Voorts zijn suggesties welkom die de prijs/kwaliteit/performantie verbeteren. Advies monitor is welkom, ik twijfel hierover.
Alvast bedankt voor de hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem dat enerzijds surfen, video's kijken, officezaken moet kunnen, anderzijds ook gamen op een 3440x1440 monitor en nu en dan video- en muziekbewerking.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen maximumprijs, wel oog op prijs/kwaliteit. Ik wacht al sinds augustus 2020 op het juiste moment om te kopen en helaas is mijn huidige pc nu kapot, en moet ik toch in een oververhitte markt kopen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
geen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht aan onderstaand systeem.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 409,- | € 409,- |
1 | Moederborden | MSI MPG B550 Gaming Edge Wifi | € 161,67 | € 161,67 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Gaming Z Trio | € 799,89 | € 799,89 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Zwart | € 137,90 | € 137,90 |
1 | Monitoren | Acer XR342CKP Zwart | € 649,- | € 649,- |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-U12S Bruin | € 59,95 | € 59,95 |
1 | Ventilatoren | Noctua NF-A14 PWM, 140mm | € 19,95 | € 19,95 |
1 | Toetsenborden | Logitech MX Keys (zonder polssteun, Azerty FR) | € 87,74 | € 87,74 |
1 | Muizen | Logitech MX Master 3 Grafiet | € 84,75 | € 84,75 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2D3600C18 | € 165,- | € 165,- |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 750W | € 121,05 | € 121,05 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 PCIe 3.0 NVMe M.2 SSD 1TB | € 111,- | € 111,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.806,90 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, belangrijkste is dat alle elementen goed met elkaar werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Tijd is een factor, mijn huidige pc is kapot. Het is belangrijk dat het geluidsniveau laag is. Ik wil een eenvoudig maar strak design aan de buitenkant, liefst zonder rgb. Mobo moet wifi en bluetooth hebben. Goed ultra-wide scherm is belangrijk, dat ook voor officetaken aangenaam werken is. Vereisten: 3440x1440, minimum 100Hz, IPS.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Een kritische blik die mogelijke fouten in de build of mogelijke problemen met componenten of de combinatie van componenten kan blootleggen. Voorts zijn suggesties welkom die de prijs/kwaliteit/performantie verbeteren. Advies monitor is welkom, ik twijfel hierover.
Alvast bedankt voor de hulp!