Niet kloppende specificatie in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:52

YES

Moderator General Chat
Topicstarter
Van de Ubiquiti NanoStation locoM2 klopt de specificatie m.b.t. het PoE protocol niet in de pricewatch. Hier staat dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zmdg014O3HVD9fs-JOu96YZRoOg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Hypjp7KCnq2wUY8BfW5cRGNW.png?f=user_large

Maar in de datasheet van dit model staat Passive PoE:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GgBuY-mCIpjJxMok1_gs0JnVoX8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/usieSKsA8TXoUAtj6RxdVFp7.png?f=fotoalbum_large

Dit kan verwarrend werken aangezien mensen (zoals ik) kunnen denken dat dit apparaat compatibel is voor PoE op een switch wat dan later niet zo blijkt te zijn.

Wellicht kan dit aangepast worden?

P.s.: overigens geldt hetzelfde voor de M5 variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-05 16:52
YES schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 13:40:
Van de Ubiquiti NanoStation locoM2 klopt de specificatie m.b.t. het PoE protocol niet in de pricewatch. Hier staat dit:
[Afbeelding]

Maar in de datasheet van dit model staat Passive PoE:
[Afbeelding]

Dit kan verwarrend werken aangezien mensen (zoals ik) kunnen denken dat dit apparaat compatibel is voor PoE op een switch wat dan later niet zo blijkt te zijn.

Wellicht kan dit aangepast worden?

P.s.: overigens geldt hetzelfde voor de M5 variant.
Je hebt onderaan de pagina in de PW een mogelijkheid om zelf de verbeteringen door te geven/evt. opmerkingen erbij te plaatsen :)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Topicstarter
Puc van S. schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 14:50:
[...]

Je hebt onderaan de pagina in de PW een mogelijkheid om zelf de verbeteringen door te geven/evt. opmerkingen erbij te plaatsen :)
Die had ik nog niet gezien. Overigens weet ik zelf niet welke van de PoE opties die je kan aanvinken de goede is en of de goede optie er überhaupt tussen staat. Ik haal het vinkje voor het huidig aangevinkte PoE protocol wel even weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

YES schreef op woensdag 4 augustus 2021 @ 15:01:
[...]

Die had ik nog niet gezien. Overigens weet ik zelf niet welke van de PoE opties die je kan aanvinken de goede is en of de goede optie er überhaupt tussen staat. Ik haal het vinkje voor het huidig aangevinkte PoE protocol wel even weg!
Er staat onderaan de 2e productverbeterenpagina een opmerkingenveld, daar kun je dit melden en zoekt iemand van het PW-team het wel uit.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 04-08-2021 17:34 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Topicstarter
Ja inmiddels heb ik het doorgegeven en voor één product is het reeds aangepast. Thanks voor de tips @Puc van S. en @Raven !