Verwijderd
Mijn CTX is dood, en ik wil nooit meer een CTX 
Zo mijn mening heb je
Onderbouwing: de service die zowel de leverancier als de fabrikant verleenden waren
Dusssss: andere fabrikant, andere leverancier, probleem opgelost
Zo mijn mening heb je
Onderbouwing: de service die zowel de leverancier als de fabrikant verleenden waren
Dusssss: andere fabrikant, andere leverancier, probleem opgelost
Ik heb een sinds een half jaar een CTX PR705F. Daarvoor had ik een Philips 107S. Mijn eerste plan was een Iiyama A705MT te kopen, maar na 3(!) exemplaren met diverse niet corrigeerbare beeldafwijkingen kwam Iiyama
m'n neus uit. Dus heb ik een ander merk gekocht; de CTX! Ik ben hier heel tevreden over. De beeldkwaliteit is net zo scherp als de Iiyama (alleen zonder beeldafwijkingen!). En, maar dat is persoonlijk, vind ik de vormgeving van de CTX mooier.
Dus kan ik je deze monitor aanbevelen! Ik denk dat de hele PR-serie (met een "F" erachter = Flat Trinitron)net zo goed of beter is (de PR705F is het "instapmodel" van die serie)
Dus kan ik je deze monitor aanbevelen! Ik denk dat de hele PR-serie (met een "F" erachter = Flat Trinitron)net zo goed of beter is (de PR705F is het "instapmodel" van die serie)
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
CTX OWNZ YA'LL! 
ik heb een CTX1451 ( ongeveer 4/5 jaar oud ) maar werkt perfect. Strak en helder beeld, en na alle b/s die ik heb gehoord van Iilyama enzo denk ik dat mijn volgende ook maar weer een CTX word
w00t
ik heb een CTX1451 ( ongeveer 4/5 jaar oud ) maar werkt perfect. Strak en helder beeld, en na alle b/s die ik heb gehoord van Iilyama enzo denk ik dat mijn volgende ook maar weer een CTX word
w00t
Mijn CTX ging afgelopen week kapot, na een jaar. Maar binnen 2 dagen had ik een nieuwe dankzij de super service!
Kheb zelf een CTX PR705F en ik moe zeggen, ik wil nix anders meer, CTX rulezzzz
Ik heb de ctx pr500t maar die is een maand geleden overleden. Zat nog 2 maanden garantie op en heb hem laten opsturen. Nu is ie al 3 weken weg en is nog steeds niet gerepareerd 
Volgens CTX komt het omdat het zomervakantie is....
Verder prima scherp monitortje. Maar het blijkt dus in veel gevallen dat het hoog frequente gedeelte van CTX monitoren slecht is
Volgens CTX komt het omdat het zomervakantie is....
Verder prima scherp monitortje. Maar het blijkt dus in veel gevallen dat het hoog frequente gedeelte van CTX monitoren slecht is
Verwijderd
Ik heb een 19" CTX monitor, nu 1,5 jaar oud. Geen problemen gehad tot nu toe en het beeld is goed en scherp.
Verwijderd
ik heb een CTX 1792SE, best oude 17", maar kan 1600*1200 op 75 hertz en dan is het nog scherp ook. Ik heb er nog geen problemen mee gehad (knock on wood)
CTX VL710, werkt nog steeds goed. na 1.5 jaar was iets met knopje kapot opsture voor 25,- naar CTX binne 2 week werkend weer terug, goeie service.
ik heb al 2 jaar een 17" ctx triniton monitor en hij is erg scherp en goedkoop.
Ik heb 4 jaar geleden een CTX 1792 gekocht, perfect beeld, hij draait nog steeds perfect, scherper beeld dan de philips 107s die op m'n vader's pc draait, en hogere resoluties, en hij was toen nie eens zo heel erg duur
Perfecte monitoren dus!
Ik heb hier nog een CTX Multiscan staan (15" uit 1993)
best wel tof ding. Kan 1024x768 aan @ 70Hz
Oud, maar nog nooit kapot gegaan!
Staat nu bij mijn lieve vriendin!
best wel tof ding. Kan 1024x768 aan @ 70Hz
Oud, maar nog nooit kapot gegaan!
Staat nu bij mijn lieve vriendin!
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Mijn CTX PR111T is een zeer mooi dingetje... Hoge resoluties ; geen problemen..
service nog nooit nodig gehad in 2,5 jaar(gelukkig)
Ik ben heel tevreden met deze monitor.
service nog nooit nodig gehad in 2,5 jaar(gelukkig)
Ik ben heel tevreden met deze monitor.
Pagina: 1