Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Discrete maar krachtige game pc. Geen LED velichting, saaie/profesionele behuizing en stil
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Crucial MX500 - Interne SSD - 500 GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk wel dat ik goed zit met een Nvidia 3070 ti ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lichte voorkeur naar een Intel/Nvidia combo. Maar als prijs/kwaliteit beter is met een AMD/Nvidia combo zeker mogelijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1TB SSD storage
16 GB memory
Een stil systeem (maar geen vloeistof koeling)
Geen led verlichting en zo klein mogelijk (Maar ik denk dat met de GPU een small form factor niet mogelijk is)
Windows 11 ready
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag de best performance voor het budget met de achterliggende gedachte dat "style"volledig mag wegvallen.
Discrete maar krachtige game pc. Geen LED velichting, saaie/profesionele behuizing en stil
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Crucial MX500 - Interne SSD - 500 GB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk wel dat ik goed zit met een Nvidia 3070 ti ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lichte voorkeur naar een Intel/Nvidia combo. Maar als prijs/kwaliteit beter is met een AMD/Nvidia combo zeker mogelijk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
1TB SSD storage
16 GB memory
Een stil systeem (maar geen vloeistof koeling)
Geen led verlichting en zo klein mogelijk (Maar ik denk dat met de GPU een small form factor niet mogelijk is)
Windows 11 ready
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Graag de best performance voor het budget met de achterliggende gedachte dat "style"volledig mag wegvallen.