Comet cursor,Wat is dit eigenlijk?En heb je het werkelijk nodig op je pc? Want ik heb het per ongeluk uit mijn software verwijderd.
nee, heb je niet nodig, het enige wt het doet is je cursor er anders uit laten zien.
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Wees blij, want dit is ZO irritant, wordt voornamelijk door pubermeisjes gebruikt die hun website met de standaard sitebuilder (ik noem bv homestead), met de idiootste cursors, en als je op zo'n site komt, vraagt ie altijd of je het wil installeren, waar ik dus echt op
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Plus dat het een mogelijke spyware kandidaat is.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Overigens is er ook een versie waarmee je op je desktop gebruik kunt maken van al de "vrolijke" cursors die de eerder genoemde pubermeisjes hun website mee verrijken.
Meer informatie:
http://www.cometcursor.com
Meer informatie:
Op zaterdag 18 augustus 2001 22:15 schreef Negotiator het volgende:
Overigens is er ook een versie waarmee je op je desktop gebruik kunt maken van al de "vrolijke" cursors die de eerder genoemde pubermeisjes hun website mee verrijken.
Meer informatie:
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Comet Cursor =
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Troll's worden niet gewaardeerd, bij deze een waarschuwing.Op zaterdag 18 augustus 2001 22:38 schreef dreeke het volgende:
Comet Cursor =![]()
![]()
![]()
Hmm okej, sorry daarvoorOp zaterdag 18 augustus 2001 23:48 schreef Negotiator het volgende:
[..]
Troll's worden niet gewaardeerd, bij deze een waarschuwing.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik zie het er vaak bij klanten op de pc staan maar zelf heb ik er een gigantische hekel aan want ik houd m'n pc liever zo schoon mogelijk.
Wel gelijk, Comet cursor vertraagd alleen maar je systeem, en of je er nou werkelijk wat aan hebt valt te betwijfelen.Op zaterdag 18 augustus 2001 22:38 schreef dreeke het volgende:
Comet Cursor =![]()
![]()
![]()
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Als ik het zo hoor gebruikt iedereen nog steeds de door Ome Bill
opgelegde pijl & hand??
Er zitten toch best leuke cursors bij. Je kan de (bewegende) cursors van comet ook gewoon gebruiken nadat je comet-software eraf gegooid heb.
Uiteraard wel eerst ff ergens anders opslaan, (okee is open deur)
Er zitten toch best leuke cursors bij. Je kan de (bewegende) cursors van comet ook gewoon gebruiken nadat je comet-software eraf gegooid heb.
Uiteraard wel eerst ff ergens anders opslaan, (okee is open deur)
Verwijderd
Hi,
Ik heb dit topic weer even omhoog geschopt met de volgende vraag: Bestaat er een tweak, of een programmaatje, waarmee je in je browser aan kan geven dat je het NOOIT wilt downloaden?
Zoals je dus kan zeggen van "Software van blabla altijd vertrouwen" kan zeggen "Software van blabla NOOIT vertrouwen c.q. downloaden."?
Ik heb dit topic weer even omhoog geschopt met de volgende vraag: Bestaat er een tweak, of een programmaatje, waarmee je in je browser aan kan geven dat je het NOOIT wilt downloaden?
Zoals je dus kan zeggen van "Software van blabla altijd vertrouwen" kan zeggen "Software van blabla NOOIT vertrouwen c.q. downloaden."?
Verwijderd
maar je heb wel leuke tekst onder je icon hoorOp zaterdag 18 augustus 2001 23:59 schreef dreeke het volgende:
[..]
Hmm okej, sorry daarvoor
Pagina: 1