Mijn vraag
Ik ben aan het orienteren voor een nieuwe TV want mijn huidige TV wordt erg oud en zeker voor films kijken in (ultra)HD en gamen. Ik ben er alweer een tijdje uit dus ik zie door de bomen het bos niet meer en kan jullie hulp goed gebruiken.
Mijn Wensen:
- Inch: bij voorkeur 49 inch maar 50 inch is gebruikelijker dus dat kan ook.
- Prijs: bij voorkeur €600 en niet meer als €700.
- minimaal HDMI 2.1
- BIj voorkeur OLED maar volgens mij is dat een andere prijsklasse
- Smart TV met wifi zodat ik ook vanaf iPhone en iPad kan streamen en Netflix op de tv heb staan
- vanwege gamen en veel films kijken denk ik dat 100+ Hz wel een aanrader is, klopt dat?
- Ik heb een soundbar met optical-in dus die aansluiting zou handig zijn
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Meeste streaming platforms waaronder Prime, Netflix en Disney+
- PS 4 > toekomst mogelijk PS 5
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
LG nanocell kwam goed uit Tweakers test.. maar is geen 100+ HZ.. heb ik dat echt nodig?
Dit is de huidige selectie die ik heb gemaakt: https://tweakers.net/pric...;1692560;1549548;1647158/
Wat adviseren jullie?
Ik ben aan het orienteren voor een nieuwe TV want mijn huidige TV wordt erg oud en zeker voor films kijken in (ultra)HD en gamen. Ik ben er alweer een tijdje uit dus ik zie door de bomen het bos niet meer en kan jullie hulp goed gebruiken.
Mijn Wensen:
- Inch: bij voorkeur 49 inch maar 50 inch is gebruikelijker dus dat kan ook.
- Prijs: bij voorkeur €600 en niet meer als €700.
- minimaal HDMI 2.1
- BIj voorkeur OLED maar volgens mij is dat een andere prijsklasse
- Smart TV met wifi zodat ik ook vanaf iPhone en iPad kan streamen en Netflix op de tv heb staan
- vanwege gamen en veel films kijken denk ik dat 100+ Hz wel een aanrader is, klopt dat?
- Ik heb een soundbar met optical-in dus die aansluiting zou handig zijn
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Meeste streaming platforms waaronder Prime, Netflix en Disney+
- PS 4 > toekomst mogelijk PS 5
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
LG nanocell kwam goed uit Tweakers test.. maar is geen 100+ HZ.. heb ik dat echt nodig?
Dit is de huidige selectie die ik heb gemaakt: https://tweakers.net/pric...;1692560;1549548;1647158/
Wat adviseren jullie?