Toon posts:

High refreshrate 144hz Monitor met G-Sync

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• JDx
  • Registratie: januari 2007
  • Nu online
Ik heb sinds kort een MSI 3060 en haal dus flinke FPS.

Nou wil ik mijn 28" 4K Monitor graag vervangen voor een QHD met 144hz.

Het liefst eentje met G-Sync, ik kom met allerlei filters het meest bij de volgende uit:

MSI Optix G273QFK of MSI Optix G273QF (verschil?)

Zoeklink Kieskeurig (aantal merken uitgesloten, 144hz/165hz, 25-29 inch, G-Sync)
https://www.kieskeurig.nl...5B%5D=e1540367&sort=price

De Asus TUF Gaming VG27AQ of Asus TUF Gaming VG27BQ zijn ook wel mooi.

Nog andere suggesties? En enig idee wat het verschil is tussen die verschillende letters in model?

Ik weet dat 165hz vaak gewoon 144hz is en dat is prima, 165 hoeft van mij niet, gewoon native 144hz.

Hm, zie al aan de webshops dat de verschillen waarschijnlijk NL/EU model zijn.

[Voor 13% gewijzigd door JDx op 03-08-2021 20:12]

Dingen als Twitter enzo.

• JDx
  • Nu online
Ah deze mag eigenlijk wel dicht, prijsverschil is me te groot, MSI Optix G273QF lijkt me een goede keus.

Dingen als Twitter enzo.

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren

• JDx
  • Nu online
Ohja we zitten hier niet op Fok :')

Dingen als Twitter enzo.

• JDx
  • Nu online

[Voor 31% gewijzigd door JDx op 05-08-2021 23:33]

Dingen als Twitter enzo.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee