Toon posts:

Re: Mijn Thunderbird 1200 brand door ?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb weer een nieuwe Thunderbird 1200 en deze werkt perfect OOK zonder coolpasta. En hoe verklaren jullie dat dan ? Gewoon op 12 x 100 met een Terminal Orb erop.

Die vorige proc was nu al lang kapot dus het was gewoon echt een kapotte. En SUPERBIKKEL (is een user) ik heb dat ding maximaal 3 sec aangehad, denk jij nou echt dat een cooler in 3 sec al warmte opgaat nemen en wegzuigen via cooler. Dat duurt toch minstens 10 sec. voordat die warm word, en toen was de Thunderbird al lang verrot :'(
En wij hebben trouwens een Pentium III 866 zondercooling aleen coolblok (lekker stil :) )dus een Pentium III 1000 kan heus wel met een celly400 cooler. En hoe weet ik waarneer ik mijn geld terugkrijg moet ik zeker ook zelf bellen omdat volgens jou mijn schuld is en niemand anders de fout kan maken.

O ja die man die er stond die zei : jullie hebben bij mij ook geen coolpasta gebruikt. En jij zei toen dat kan niet. Dus jij wil zeggen dat jullie noooooit fouten maken (100% goed). Dat zou ik knap vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Ik flame niet ik probeer de oorzaak en oplossing te vinden.
En als iemand denkt dat ik flame : sorry maar ik vind dit natuurlijk niet echt leuk als je dat kan begrijpen.

Verwijderd

Ik ga me niet bezig houden met de pastadiscussie.

Maar ik heb eens geprobeerd om een kapotte TB1000 ZONDER koeling te laten draaien.
En er kwam na 3 seconden rook vanaf.
Je koeler doet dus echt direct dienst zodra je je computer aanzet

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:50 schreef I.M.Weasel het volgende:
Ik ga me niet bezig houden met de pastadiscussie.

Maar ik heb eens geprobeerd om een kapotte TB1000 ZONDER koeling te laten draaien.
En er kwam na 3 seconden rook vanaf.
Je koeler doet dus echt direct dienst zodra je je computer aanzet
Na 3 sec bij mij gebeurde het binnen 3 sec. En hangt dat ook niet van cooler af ?

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:36
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:32 schreef G4s het volgende:
Nou ik heb weer een nieuwe Thunderbird 1200 en deze werkt perfect OOK zonder coolpasta. En hoe verklaren jullie dat dan ? Gewoon op 12 x 100 met een Terminal Orb erop.

Die vorige proc was nu al lang kapot dus het was gewoon echt een kapotte. En SUPERBIKKEL (is een user) ik heb dat ding maximaal 3 sec aangehad, denk jij nou echt dat een cooler in 3 sec al warmte opgaat nemen en wegzuigen via cooler. Dat duurt toch minstens 10 sec. voordat die warm word, en toen was de Thunderbird al lang verrot :'(
En wij hebben trouwens een Pentium III 866 zondercooling aleen coolblok (lekker stil :) )dus een Pentium III 1000 kan heus wel met een celly400 cooler. En hoe weet ik waarneer ik mijn geld terugkrijg moet ik zeker ook zelf bellen omdat volgens jou mijn schuld is en niemand anders de fout kan maken.

O ja die man die er stond die zei : jullie hebben bij mij ook geen coolpasta gebruikt. En jij zei toen dat kan niet. Dus jij wil zeggen dat jullie noooooit fouten maken (100% goed). Dat zou ik knap vinden.
Alles goed?

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• superbikkel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 09:49
Doe jij soms quantummechanica?. Zegt de TD bij een computerbedrijf waar tientallen Athlons per dag langskomen dat koelpasta erg belangrijk is, maar jij bent zo slim, jij mag het zonder doen.

Ik hoop voor je dat ie het blijft doen, of dat het bedrijf waar je hem nu hebt gekocht wat minder slim is als Alternate.

Een PIII zonder actieve koeling. Is idd geen probleem, ik weet zeker dat ie het hartstikke goed doet en nog heel lang mee zal gaan.

Veel plezier met je CPU's kereltje.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
G4s. Volgens mij heb jij wat minder verstand van computers dan je denk te hebben.
En een koeler doet DIRECT dienst. die 10 sec van jouw zijn dan ook gewoon door jou verzonnen en volgens een hele foute redenatie, want er klopt geen reet van.

Doe trouwens wat aan je grammatica, want er komt geen komma voor een "en".
Je begint trouwens elke "zin" met en. leest echt zwaar irritant en zo het laat je er niet slimmer van lijken.. :)

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Toch even een reactie andat ik met mijn derde tb 1,2 bezig ben. Koelpasta is belangrijk maar geen must. Het dient puur om kontakt verbetering te krijgen tussen core en koeler. Ik houd mij nu 10 jaar met computers bezig en ik leer nog elke dag. Asl intel man weet ik dat deze processors veel meer kunnen verdragen dan de huidige athlon's en dit is voor mij ook een dure leerschool geweest. Ik kan mij voorstellen G4S dat je beteutert keek van het gebeuren, maar ik heb met een defecte athlon even geprobeerd hoe heet deze word met mijn vinger op de core en de pc op te starten. Ik zal je dit niet aanbevelen. Binen 1 sec heb je een dikke blaar. Dus kijk goed in de search voordat je dingen gaat roepen cq verkondigen.

Succes.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 augustus 2001 22:03 schreef InterCC het volgende:
G4s. Volgens mij heb jij wat minder verstand van computers dan je denk te hebben.
En een koeler doet DIRECT dienst. die 10 sec van jouw zijn dan ook gewoon door jou verzonnen en volgens een hele foute redenatie, want er klopt geen reet van.

Doe trouwens wat aan je grammatica, want er komt geen komma voor een "en".
Je begint trouwens elke "zin" met en. leest echt zwaar irritant en zo het laat je er niet slimmer van lijken.. :)
Sorry van die grammatica ik zal proberen er wat aan te doen :) . Maar jij wil dus zeggen ookal heb je iets wat bv 50 graden C dat als je er dan een coolblok op zet dat dat coolblok dan ook gelijk of binnen een 3 sec 50 C is ? En die 10 sec dacht ik zo maar ik zeg niet dat ik er verstand van heb ;( :'(

Zo goed Nederlands :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:57 schreef Turismo het volgende:

[..]

Alles goed?
Ja. Hoe is het met de proc ?

• fulgore
  • Laatst online: 22-05 12:29

fulgore

goud

Mmm, ik wil toch (en nu ben ik waarschijnlijk de enige) G4s een hart onder de riem steken want ik heb ook een TB1200 ZONDER koelpasta draaien EN opgevoerd (nu weer teruggeschroefd overigens want anders moest ik een Cooler van over de f 100,- kopen en dat vind ik een beetje zonde).
De warmte met de koeien op volle sterkte draaiend is +/- 60C
.
Valt me alleszins mee dacht ik, en dat met een koperen Spire ventilator van f30,- ;)

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• fulgore
  • Laatst online: 22-05 12:29

fulgore

goud

Op zaterdag 18 augustus 2001 23:15 schreef G4s het volgende:

[..]

Sorry van die grammatica ik zal proberen er wat aan te doen :) . Maar jij wil dus zeggen ookal heb je iets wat bv 50 graden C dat als je er dan een coolblok op zet dat dat coolblok dan ook gelijk of binnen een 3 sec 50 C is ? En die 10 sec dacht ik zo maar ik zeg niet dat ik er verstand van heb ;( :'(

mmmm, je zinsopbouw ziet er nogal rommelig uit vind je niet ? Blijkbaar niet :'(

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:21
Sorry van die grammatica ik zal proberen er wat aan te doen . Maar jij wil dus zeggen ookal heb je iets wat bv 50 graden C dat als je er dan een coolblok op zet dat dat coolblok dan ook gelijk of binnen een 3 sec 50 C is ? En die 10 sec dacht ik zo maar ik zeg niet dat ik er verstand van heb
nee.. hij bedoelt ermee dat de cpu niet snel genoeg genoeg hitte kan wegkrijgen naar de heatsink heen omdat het contact niet 100% is.... als jouw heatsink niet warm/heet aanvoelt dan heb je iets verkeerds.. als je er een goede fan op hebt zitten is het eigenlijk zo van hoe heter je heatsink hoe beter.

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Dit knulletje weet gewoon niet waar hij over praat. Blijkbaar heeft hij geen verstand van computers. Hij kan beter aan zijn moeder vragen of zijn broek verschoont wordt.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

zonder koelpasta houdtie ut neit lang vol

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Mary Wana
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

Op vrijdag 24 augustus 2001 12:39 schreef JaTiSha het volgende:
Dit knulletje weet gewoon niet waar hij over praat. Blijkbaar heeft hij geen verstand van computers. Hij kan beter aan zijn moeder vragen of zijn broek verschoont wordt.
:D

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Nou... ik kan je mededelen dat als je T-bird 900 zonder koeler aanzet hij binnen 2 sec al rookt |:( :D >:)

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:20
Op vrijdag 24 augustus 2001 12:41 schreef funkflex het volgende:
zonder koelpasta houdtie ut neit lang vol
Mwa, ik weet dit niet zo zeker. Punt is dat als core en onderkant van de koeler HELEMAAL vlak zouden zijn het beter is zonder koelpasta dan met. Pasta is alleen om de gaatjes te vullen. Verder denk ik dat als je een tb1200 hebt en een goede koeler, EN er niet TE gekke dingen mee doet dat hij heel goed zonder koelpasta kan werken.

Don't get me wrong, ik raad ook iedereen koelpasta aan, gebruik zelf ook as2, maar het zaakje draaid ook echt wel zonder.

Verwijderd

------------------------------------------------------------
Op zaterdag 18 augustus 2001 21:32 schreef G4s het volgende:
------------------------------------------------------------

De computer-bedrjven zouden jou niks meer moeten leveren!!
En als Alternate slim is, AL HELEMAAL niet meer.

• @r!k
  • Laatst online: 26-08 21:04

@r!k

It is I, Leclerq

Vergeet niet dat het bij een cpu koeler niet alleen om de fan gaat maar uiteraard ook om het koelblok en die doet zijn werk zelfs als je pc uitstaat, dus je hebt wel degelijk een koeler nodig.

En ja een t-bird heeft echt heel kort nodig om door te branden zonder koeling

Een hele rij microsoft certificeringen.

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

[..]

Sorry van die grammatica ik zal proberen er wat aan te doen :) . Maar jij wil dus zeggen, ookal heb je iets wat bv 50 graden C wordt, dat als je er dan een coolblok op zet dat dat coolblok dan ook gelijk of binnen een 3 sec 50 C is_? En die 10 sec bedacht ik zo maar, ik zeg niet dat ik er verstand van heb ;( :'(

Nee, dit lijkt er al wat meer op. En het is niet coolblok maar koelblok. En geen spatie voor een leesteken aan het einde van een zin.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:20
Op vrijdag 24 augustus 2001 13:09 schreef CrashOne het volgende:

[..]

Nee, dit lijkt er al wat meer op. En het is niet coolblok maar koelblok. En geen spatie voor een leesteken aan het einde van een zin.
je vergeet ook_al

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Die _ is om de fout aan te geven.

• CrashOne
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik denk niet dat hier nog zinnige discussie uit voort komen, dus van mij mag ie dicht.

• marteltor
  • Laatst online: 14:38

[..]

Bijna. Tussen 'ook' en 'al' hoort een spatie. Tussen 'is' en '?' hoeft geen spatie. Verder was het wel fijn als er tussen 'maar' en 'ik' een komma stond, dit zou het iets makkelijker te lezen maken.
Verder is het wel goed ;) :D >:)

Verwijderd

zomaar is toch 1 woord?

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Goh, Nederlandse les in PMG... :+

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33
Loze discussie, koelpasta is geen vereiste maar het is maar net of je je cpu op 65c wil laten lope. Ik doe em daarom ook maar dicht, wordt ook aardig wat afgeflamed.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.