Vraag

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik zoek een?
Draadloze oordopjes (in-ear).

Wat is je budget?
Max €200, maar liefst niet meer dan €150

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil ze gebruiken tijdens het sporten (fitness) en tijdens het fietsen. Het is dus van belang dat ik wel nog wat van het omgevingsgeluid kan horen. Ik heb zelf een Sony WH-1000XM3, die heeft ambient sound en dat zou op zich fijn zijn. Alleen zo'n over ear vind ik niet fijn als ik ga zweten.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kijk zelf in de pricewatch met de filters "Draadloos" en "In-Ear". Echter is er zoveel aanbod.. Ik heb zelf een Android telefoon (OnePlus 6T), dus belangrijk is dat ze daar goed mee werken. In het verleden toen ik nog wel eens in-ears gebruikte vond ik vaak die van Apple het fijnst zitten, maar dat is jaren geleden. Verder zou ik het fijn vinden als ik met een gesture of met een knop/aanraking kan skippen naar het volgende nummer.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Alle reacties

• Alex86
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-10 20:19
Hoi, ik gebruik zelf bij het hardlopen: Sennheiser CX SPORT. Heeft paar knopjes en de accu gaat ongeveer 2 weken mee. Erg tevreden mee.

Sony WH-1000XM3 heb ik ook thuis maar die is vooral handig voor thuiswerken.

Succes.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:50
Je kunt dit topic even doorkijken ter inspiratie, je vraag is al eerder hier gesteld de afgelopen maanden.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Toevallig nog iemand met een goede tip?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Rhinosaur
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
De Jabra Elite koptelefoons zijn wel lekker en passen volgens mij nog in je prijs range.

• Baseijkelboom
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 16-08-2021
De oordopjes van Samsung zijn ook zeker een aanrader. ik heb ze bij de release gekocht en ze hebben al alles mee gemaakt en doen het nog steeds prima.

Samsung galaxy buds plus
Affiliate link verwijderd.

[ Voor 11% gewijzigd door The Wizard op 06-10-2021 11:53 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.