War is the only proper school of the surgeon.
Vraag
Alle reacties
Op beide Windows-installaties ingelogd met hetzelfde MS account toevallig?
Nee, twee aparte accounts (werk account en privé)Marber schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:32:
Op beide Windows-installaties ingelogd met hetzelfde MS account toevallig?
Geen idee wat je als VDI gebruikt en hoe je daarop inlogt, maar als dat met een app is die aangeboden wordt (bijvoorbeeld VMWare Horizon), dan kan het zijn dat je akkoord hebt gegeven aan het IT beheer van de zaak om instellingen te mogen aanpassen op jouw (BYOD) device. Ik kan mij voorstellen dat dit zaken als de achtergrond aanpast voor je. Maar geef dus even wat meer info over welke VDI jullie beschikken en welke software jullie daarvoor gebruiken om met de VDI te verbinden.
EDIT:
Ah, jullie hebben Citrix, in Citrix kan zoiets ook best een ding zijn, maar geen idee van. Ik ken Citrix niet.
Wat zei de IT-beheerder trouwens, toen je hem hier naar vroeg?
EDIT:
Ah, jullie hebben Citrix, in Citrix kan zoiets ook best een ding zijn, maar geen idee van. Ik ken Citrix niet.
Wat zei de IT-beheerder trouwens, toen je hem hier naar vroeg?
[ Voor 15% gewijzigd door CH4OS op 08-08-2021 14:46 ]
De beheerder gaf aan dat het niet mogelijk moet zijn. Omdat Citrix niet de rechten op de host pc heeft om zo iets te doen. Melding gesloten
Stomme vraag waarschijnlijk, maar de afbeelding die op je VDI-omgeving als achtergrond is ingesteld maakt niet toevalllig ook onderdeel uit van de slideshow van je computer?
Hier zou een handtekening kunnen staan.
niet goed gelezen....SerealKiller schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 15:41:
De beheerder gaf aan dat het niet mogelijk moet zijn. Omdat Citrix niet de rechten op de host pc heeft om zo iets te doen. Melding gesloten
[ Voor 28% gewijzigd door Zwelgje op 08-08-2021 14:07 ]
A wise man's life is based around fuck you
Pagina: 1