Welke router voor vpn - Ps4

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xcattt
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 11-09-2021
Hallo, Ik zou graag series willen kijken die niet in Nederland te zien zijn op de ps4. Ik heb via de ps4 browser een aantal putlocker sites geprobeerd maar de kwaliteit is zo slecht plus zo veel pop ups en ads.

Ik kreeg meedere tips om een vpn te halen zodat ik via bijv. Hulu series kan gaan kijken. Mijn huidige router ondersteund geen vpn, dus zou ik een nieuwe router moeten aanschaffen. Op zich geen probleem, maar ik vind honderden euro's wel wat te extreem om alleen series kijken.

Op Google heb ik de afgelopen dagen al heel veel info gevonden, alleen komen er steeds nieuwe termen die ik niet ken haha, dus vroeg ik me af of iemand mij hier zou kunnen helpen.

Werkt een vpn goed op ps4 via router verbinding?

Zijn er goedkope routers die ik zou kunnen (blijven) gebruiken?

Ik hoef NIET te gamen met de vpn, gaat echt puur over series kijken.

Ik wou nordvpn willen kopen, maar ik las dat ze bepaalde modellen niet meer ondersteunen. Zou bijvoorbeeld een €50euro asus modem van bol,com prima zijn?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmeaho
  • Registratie: Mei 2017
  • Nu online
Geen idee welke router je zou kunnen gebruiken. Maar een andere mogelijke optie zou zijn om een hotspot van je laptop/desktop te maken? NordVPN op je pc gebruiken en vervolgens je ps4 aan de hotspot koppelen.

Als dat werkt dan scheelt het weer een router kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xcattt
Klopt inderdaad, alleen vind ik het een beetje zonde om mijn pc én ps4 aangezetten. Vandaar dat ik dacht aan een nieuwe router kopen. Jammer dat je niet via telefoon (vpn) > ps4 kan verbinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-05 12:24
ik weet niet watvoor router je hebt maar kun je daar niet gewoon OpenWRT op draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xcattt
mcDavid schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 14:17:
ik weet niet watvoor router je hebt maar kun je daar niet gewoon OpenWRT op draaien?
Helaas niet, ik heb een home modem van tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:12
Heb je een NAS? Daar zit ook vaak een VPN optie op. Dat zou wellicht ook een mogelijkheid zijn.
Pagina: 1