Laptop Best buy in AZERTY

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:57
Op zich lees ik jullie Best buy artikels om inspiratie te zoeken en koop advies op te doen. Ik ben echter nu op zoek naar een degelijke laptop voor mijn vader, maar het stoort mij ergens wel dat ik al een uur op zoek ben naar een equivalent van de "Beste budget (€700)" laptop die in AZERTY beschikbaar is.
De laptop die hier het dichts bij aanleunt is de pricewatch: Lenovo Yoga Slim 7 14ARE05 (82A200D1MB, Azerty toetsenbord) maar enkel te koop in 2 winkels die enkel werken met zakelijk klanten.

De Laptop Best buy is dus voor mij bijna volledig nutteloos (en ik vermoed dat het voor veel Belgische lezers zijn doel een beetje voorbij schiet want het is geen "lees, en meteen kopen"-verhaal) omdat ik de equivalent niet kan vinden in de toetsenbord indeling die ik zoek.
Hopelijk kan hier aandacht aan geschonken worden in de toekomst en ook een optie kan aanbieden dat ook eenvoudig te vinden is in een AZERTY toetsenbord layout (of zie ik het compleet fout).

reviews: Laptop Best Buy Guide - De beste schoollaptops van augustus 2021
@PiweD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiweD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

PiweD

Redacteur
Dit kunnen we wel meenemen in de volgende BBG. Wat het lastig maakt is dat het belgische aanbod anders is dan het nederlandse - en op het eerste gezicht flink duurder. De Slim 7 in jouw voorbeeld is inderdaad in zijn goedkoopste azerty-uitvoering die ook voor consumenten te koop is maarliefst 1000 euro. Dan heb je wel de 4800U-processor en 16GB geheugen, maar de NL-configuratie met 8GB en een 4500U is in Belgie gewoon niet te krijgen. Ik ga in ieder geval met collega's overleggen hoe we de BBG relevanter kunnen maken voor belgische gebruikers.

so·wie·so (bijwoord) - 1 hoe dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMGGM
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:57
Bedankt voor je reactie. Ik kijk dan uit naar de volgende BBG (misschien wel te laat voor mijn eerstvolgende aankoop want mijn 12-jaar oude Dell Latitude is zich het blijkbaar aan het begeven).