--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Verwijderd
De wat oudere types van Philips willen nog weleens gaan lekken als Studio Sport op TV is.
leg er wat vlees boven op, en voila, een philips barbeque!
Klinkt als: "Nieuwe TV kopen"
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Heb hier eentje gehad die dat ook deed. Als je 'm openschroeft en goed kijkt waar de 'zuignappen' op het beeldscherm zitten dan zul je daar een blauwige waas uit zien komen. Dat is wel te fixxen maar kijk er goed mee uit; it is wel hoogspanning...
Heb ik ook gedaan met mijn oude philips TV. Na het stofzuigen deed ie het weer perfect. Alleen een maand later ging de beeldbuis er helemaal aan. Beeld werd ineens donker en toen had ie het leven verlaten >:)(was al wel oud hoor...)Op zaterdag 18 augustus 2001 21:44 schreef wildmedia het volgende:
Let's make things betterFF de stofzuiger erdoor heen halen.
P.S. Pas wel op met de 25kV aan spanning die nog op de hoogspanningstrafo en condensatoren kan staan
heb ik een reserve ouwe bak staan, die alleen maar groen beeld geeft en een afstandsbediening heeft met een batterij uit het jaar nul.
pas de televisione pour moi....
pas de televisione pour moi....
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Pagina: 1