Server: Dell PowerEdge R730, 2x Intel Xeon 2640v3, 384gb ddr4 Ram. Nas: Synology, RS815+, 10TB opslag.
Niets veranderd qua insteekkaarten onlangs?
Geen firmware updates doorgevoerd onlangs?
Geen defecte schijf?
Rapporteren alle schijven netjes een temperatuur? (Een defecte temp sensor kan dit ook veroorzaken)
Geen firmware updates doorgevoerd onlangs?
Geen defecte schijf?
Rapporteren alle schijven netjes een temperatuur? (Een defecte temp sensor kan dit ook veroorzaken)
I reject your reality and substitute my own
Heb er laatst een NMVe pci kaart in gezet maar daarvoor draaide de fans al in volle toeren.
Ik zal eens kijk als ik die er weer uithaal.
Alvast bedankt voor de tip
Ik zal eens kijk als ik die er weer uithaal.
Alvast bedankt voor de tip
Server: Dell PowerEdge R730, 2x Intel Xeon 2640v3, 384gb ddr4 Ram. Nas: Synology, RS815+, 10TB opslag.
Kijk eens in de iDRAC of er issues zijn. Misschien is 1 van de fans wel deprecated en gaat de rest voluit pompen om te compenseren/automatische beveiliging.
Als ik in het server administrator kijk draaien alle fans nagenoeg even hard.
Nu zit ik met een ander probleem, ik wilde de bios updaten.
Had gelezen dat bij een andere gebruiker het probleem toen verholpen was.
De update van de Dell site gedownload en geinstaleerd.
Probleem is dat hij nu blijft hangen op de bios.
Ik moet dus eerst dat probleem oplossen voor ik weer verder kan gaan met het gan probleem.
Nu zit ik met een ander probleem, ik wilde de bios updaten.
Had gelezen dat bij een andere gebruiker het probleem toen verholpen was.
De update van de Dell site gedownload en geinstaleerd.
Probleem is dat hij nu blijft hangen op de bios.
Ik moet dus eerst dat probleem oplossen voor ik weer verder kan gaan met het gan probleem.
Ik heb het gevonden.
Ik heb laatst een videokaart erin gezet en de power ging via een externe voeding.
Heb paar weken de kabel binnen gehad om die videokaart intern te kunnen aan sluiten.
Daar had ik niet aan gedacht toen ik dit topic opende ook om dat het toen best warm was.
Weet iemand waarom de PowerEdge dit doet en hoe kan ik het uitzetten?
Ik heb laatst een videokaart erin gezet en de power ging via een externe voeding.
Heb paar weken de kabel binnen gehad om die videokaart intern te kunnen aan sluiten.
Daar had ik niet aan gedacht toen ik dit topic opende ook om dat het toen best warm was.
Weet iemand waarom de PowerEdge dit doet en hoe kan ik het uitzetten?
Heeft iemand een idee?
Moet ik een vinkje aan zetten of juist uit?
De server ligt in de zelfde ruimte als waar ik werk, best vervelend.
Waarschijnlijk kan de server niet overweg met de gestoken GPU.-Randy- schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 17:38:
Heeft iemand een idee?
Een sensor die niet gelezen kan worden of een sensor die een andere waarde verwacht. Hierdoor kan de server denken dat de temperatuur te hoog is waardoor hij natuurlijk gaat blazen als een stofzuiger.
Heb je van te voren uitgezocht of de GPU wel geschikt is voor de server? Server hardware is een stuk minder geschikt voor plug and play dan desktop systemen.
Uhm, als ik heel eerlijk ben, nee.
Ik had de kaart over en heb deze in de server gezet.
Ervan uitgaande dat het werkt, de kaart opzicht werkt.
Ik ga uitzoeken welke kaart geschikt is voor is de server, ik wil hem ook gebruiken om te gamen.
Uiteraard met andere andere Windows.
Thanx
Ik had de kaart over en heb deze in de server gezet.
Ervan uitgaande dat het werkt, de kaart opzicht werkt.
Ik ga uitzoeken welke kaart geschikt is voor is de server, ik wil hem ook gebruiken om te gamen.
Uiteraard met andere andere Windows.
Thanx
Pagina: 1