Geen Plus artikelen bij 'Meer nieuws'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:39
Wanneer ik op 'Meer nieuws' (op de FP) klik dan zie ik in het overzicht geen enkel Plus artikelen. Wanneer ik bij 'Soort artikel' vervolgens 'Plus' markeer dan is het nieuwste Plus artikel van 29-04.
Het lijkt me de bedoeling dat by default de links naar de Plus artikelen in het overzicht horen te staan.

Dit gebeurd zowel in- als uitgelogd, op mobiel en desktop.

[ Voor 11% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 02-08-2021 19:18 ]

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 20:54
Tja dat komt door de structuur die gebruikt wordt door Tweakers.
Je kunt ze vinden onder reviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02

crisp

Devver

Pixelated

Het is inderdaad een beetje vreemd dat daar alleen een linkje naar 'meer nieuws' staat terwijl er ook reviews/achtergronden, downloads, .plans etc. in dezelfde lijst staan. Er zou dus minstens ook naar de andere artikeltypen gelinkt kunnen worden.

Dat is dan m.i. wel meer een featurerequest waar een productowner een oordeel over mag vellen. Ik verplaats dit topic dus even naar Mooie Features :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:39
@crisp Huh? Ik zou graag Plus-artikelen willen zien in dat overzicht, de rest van wat je zegt is niet de strekking van mijn openingspost :P. Wat je zegt snijdt zeker hout, daar niet van :)

[ Voor 15% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 02-08-2021 19:59 ]

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:02

crisp

Devver

Pixelated

5pë©ïàál_Tèkén' schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 19:58:
@crisp Huh? Ik zou graag Plus-artikelen willen zien in dat overzicht, de rest van wat je zegt is niet de strekking van mijn openingspost :P. Wat je zegt snijdt zeker hout, daar niet van :)
Het is logisch dat je onder nieuws weinig Plus-artikelen vind omdat de meesten onder 'reviews' vallen. Deze listing dus: https://tweakers.net/reviews/zoeken/ (let op, deze listing is standaard gesorteerd op populariteit).

Er komt nog wel een dedicated portal voor Plus-artikelen.

Intentionally left blank