Hi mijn laptop heeft het begeven en nu ben ik op zoek naar een nieuwe laptop waar ik weer een hele tijd mee kan doen. Echter is er zoveel keuze en ik weet niet goed waar ik op moet letten. Ik heb de best buy guides bekeken, maar ik kom nog niet helemaal verder.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal ik het meest gebruiken voor mijn studie. Hiervoor heb ik de laptop nodig voor programma's als word en sporadisch fotobewerking met adobe.
Daarnaast is het fijn als de laptop goed kan multitasken.
Verder is het fijn als de laptop niet al te zwaar is.
Wat is je budget?
Rond de 600 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, naar school en andere locaties waar ik de laptop nodig zal hebben. Het is fijn als de batterij lang mee gaat.
Ik zat zelf te denken aan een 15.6 inch ivm een numpad aan de zijkant.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb gekeken naar lenovo laptops. Ik vind deze er wel leuk uit zien en volgens mij is de prijs kwaliteitverhouding prima hier.
Ik heb hiervoor een Asus tp500ln gehad deze vond ik erg prettig. Werkte snel en fijn. Touchscreen was leuk maar zonder red ik ook wel.
Daarvoor had ik een hp pavilion dv6. Werkte ook fijn alleen maakte de ventilator echt heel veel geluid.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal ik het meest gebruiken voor mijn studie. Hiervoor heb ik de laptop nodig voor programma's als word en sporadisch fotobewerking met adobe.
Daarnaast is het fijn als de laptop goed kan multitasken.
Verder is het fijn als de laptop niet al te zwaar is.
Wat is je budget?
Rond de 600 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, naar school en andere locaties waar ik de laptop nodig zal hebben. Het is fijn als de batterij lang mee gaat.
Ik zat zelf te denken aan een 15.6 inch ivm een numpad aan de zijkant.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb gekeken naar lenovo laptops. Ik vind deze er wel leuk uit zien en volgens mij is de prijs kwaliteitverhouding prima hier.
Ik heb hiervoor een Asus tp500ln gehad deze vond ik erg prettig. Werkte snel en fijn. Touchscreen was leuk maar zonder red ik ook wel.
Daarvoor had ik een hp pavilion dv6. Werkte ook fijn alleen maakte de ventilator echt heel veel geluid.