Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonnyvdbuurt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 15-03 22:57
Hallo iedereen,

Ik zag hier nog geen thread over dus ik besloot er maar zelf eentje aan te maken. Ik ga begin september aan de slag als IT consultant bij KPMG en ik was benieuwd naar hoe de ervaringen zijn bij mensen die er al werken (of er gewerkt hebben). Wat vinden jullie van het werken bij KPMG? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en meningen.

Ik ben niet op zoek naar een specifiek iets dus het kan over alles en nog wat gaan.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDFS
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Gaat dit specifiek over KPMG of kunnen we er dan niet beter een Big Four topic van maken? In die zin kan ik wel meepraten, zij het vanuit een Tax perspectief :)

Een familielid werkt bij KPMG, wat wil je precies weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 06-05 11:46
Wat zou je willen weten? Ik zelf ben er nu ruim 10 jaar werkzaam. Welkom alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonnyvdbuurt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 15-03 22:57
Ik was benieuwd naar zaken als de sfeer op de werkvloer. Ik heb gehoord dat die best competitief is en dat er sprake kan zijn van interne politiek en dergelijke. In hoeverre is dat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoskeh
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 05-04 16:18
Hoi Jonny,

Ik zie dat het inmiddels al een tijdje geleden is, maar hoe bevalt het daar?
Ik ben zelf ook van plan om te gaan solliciteren bij KPMG en ik ben benieuwd hoe het daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimi-Alonso
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ben ook wel benieuwd naar IT ervaringen bij KPMG, ook wel naar de andere van The Big Four.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:32
Eén van mijn teamleden heeft jaren bij KPMG gewerkt, eerste baan tot hij een jaar of 27 was. Druk, overwerken, onredelijke deadlines, stress en niet te bereiken leidinggevenden zijn heel normaal voor wat ik begrijp. Nu heb ik jaren auditors van KPMG (en de andere drie partijen ook) over de vloer gehad en daar kreeg ik allemaal dezelfde indruk. Een goede kickstart van je carrière, maar als je gevoelig bent voor een burn out, zou ik het niet doen. Ook betaalt het naar verhouding niet zo heel veel, zeker niet als je standaard 50-60 uur per week werkt. Ongezonde werkdruk leidt tot niets goeds, lijk mij
Pagina: 1