Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Euhm ik denk dat je @Xtuv had willen mentionen 
Overigens ben ik mij er niet bewust van dat ik meedoe aan een test en heb ik mij gewoon kunnen aanmelden
.
Overigens ben ik mij er niet bewust van dat ik meedoe aan een test en heb ik mij gewoon kunnen aanmelden
Oeps, sorry!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
@Lekker Ventje Ik zie geen restricties en Google zegt daar zelf niks over.
Ik heb zelf de mogelijkheid niet om een Lite abonnement te nemen, dan zal dat nog komen. Geen idee waar iCulture die info vandaan heeft.
Via de link in het artikel krijg ik te zien dat het niet beschikbaar is, het is dus zeker niet voor iedereen.
Via de link in het artikel krijg ik te zien dat het niet beschikbaar is, het is dus zeker niet voor iedereen.
[ Voor 29% gewijzigd door Lekker Ventje op 02-08-2021 16:27 ]
Ik mis in dit artikel het vermelden van het Family abo, waarmee je in veel gevallen wel alles hebt, voor 6 users totaal voor 17,99 per maand.
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
Is dit abonnement nog ergens te krijgen want ik krijg maar dat het not available is? Raar dat het zou moeten werken maar ik kan het nergens aanschaffen.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Volgens iemand op Reddit werkt de volgende link;Mouse_NL schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:42:
Is dit abonnement nog ergens te krijgen want ik krijg maar dat het not available is? Raar dat het zou moeten werken maar ik kan het nergens aanschaffen.
YouTube: YouTube
Ik krijg dan idd de lite-optie te zien en deze is te selecteren..via de 'normale' weg niet, verder niet geprobeerd of het echt werkt.
Thnx het is nu gelukt want ik werd gek van de reclame met name op de app via de TV. Many thnx !eric.1 schreef op dinsdag 28 december 2021 @ 18:55:
[...]
Volgens iemand op Reddit werkt de volgende link;
YouTube: YouTube
Ik krijg dan idd de lite-optie te zien en deze is te selecteren..via de 'normale' weg niet, verder niet geprobeerd of het echt werkt.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Pagina: 1