Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een gaming pc, maar hier heb ik dus echt geen verstand van.
Ook weet ik niet of ik hem zelf in elkaar kan zetten. Maar ken ook niemand die dit zou kunnen.
Dus ik vind het ook niet erg om iets meer te betalen op een website die het voor mij in elkaar kan zetten.
Graag wil ik een pc die op hoge/ultra settings kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs rond de 2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, want gebruik nu een gaming laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag zou ik wel een witte kast hebben zoals deze, of een andere is ook prima.
https://www.megekko.nl/pr...lack-Midi-Tower-Behuizing
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een niet zo luidruchtige pc.
Ga je overklokken?
Misschien.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp bij het uitzoeken van welke pc rond de prijs van 2000,- (mag er iets onder of boven ) waar ik nog jaren mee kan doen en eventueel kan upgraden in de loop van jaren. Waar ik veel spellen op hoge settings / beeldkwaliteit kan spelen.
Maar ik kan deze dus zelf niet in elkaar zetten. Dus vind het prima om een "prebuild" ergens te kopen op advies van jullie. RGB mag maar is geen must.
Ik ben op zoek naar een gaming pc, maar hier heb ik dus echt geen verstand van.
Ook weet ik niet of ik hem zelf in elkaar kan zetten. Maar ken ook niemand die dit zou kunnen.
Dus ik vind het ook niet erg om iets meer te betalen op een website die het voor mij in elkaar kan zetten.
Graag wil ik een pc die op hoge/ultra settings kan spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De prijs rond de 2000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, want gebruik nu een gaming laptop.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag zou ik wel een witte kast hebben zoals deze, of een andere is ook prima.
https://www.megekko.nl/pr...lack-Midi-Tower-Behuizing
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag een niet zo luidruchtige pc.
Ga je overklokken?
Misschien.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp bij het uitzoeken van welke pc rond de prijs van 2000,- (mag er iets onder of boven ) waar ik nog jaren mee kan doen en eventueel kan upgraden in de loop van jaren. Waar ik veel spellen op hoge settings / beeldkwaliteit kan spelen.
Maar ik kan deze dus zelf niet in elkaar zetten. Dus vind het prima om een "prebuild" ergens te kopen op advies van jullie. RGB mag maar is geen must.