Pushnotificatie blijft staan nadat bericht is verwijderd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:12
Afgelopen zondag heb ik deelgenomen aan het F1 topic van de betreffende race van dat weekend.
Henkje.doc in "[F1 2021] Race 11 GP van Hongarije"

Tijdens een van de race ontstond er wat discussie en is een van mijn berichten verwijderd.
Er waren echter wel duimpjes gegeven voordat het bericht werd verwijderd.

Dit is ook zichtbaar, alleen de notificatie van de dumpjes blijft staan bij het bericht.
Deze krijg ik met geen mogelijkheid weg.

Dit zie ik bij notificaties:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GMhny6vL3q_CHhUE6r3R-KONGR8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8ZjeY5LcGhBemp31UzHaHbuN.png?f=user_large

Deze zijn dus niet meer weg te krijgen omdat ik het betreffende bericht niet meer kan zien.

Hier gaat dus iets mis in de flow. Bij berichten die wel zichtbaar zijn werkt het juiste.
Heb al getracht mn sessie opnieuw te starten door op een andere machine opnieuw in te loggen, maar dat verhielp niet.

Nieuwe notificaties komen netjes erbij (dus +2 bv), maar die 1 krijg ik niet weg.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-05 11:57
Je kunt op het duimpje klikken om em op gelezen te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
Korte update:
De optie:Markeer alles als gelezen werkt niet.
Wat blijkbaar wel werkt is het icoontje (de duim) aan klikken en dan kan hij weg.
Wel is het zo dat dan de hele notificatie weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:50

crisp

Devver

Pixelated

Henkje.doc schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:28:
Korte update:
De optie:Markeer alles als gelezen werkt niet.
Dat is vreemd; dat zou dan op een bug wijzen... Ik kan het echter niet reproduceren.
Wat blijkbaar wel werkt is het icoontje (de duim) aan klikken en dan kan hij weg.
Wel is het zo dat dan de hele notificatie weg is.
De notificatie is niet weg, maar valt dan wel buiten de lijst van de popup. Als het goed is kan je hem hier dan nog wel terugvinden: https://tweakers.net/my.tnet/notifications/ ;)

[ Voor 3% gewijzigd door crisp op 02-08-2021 11:31 ]

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
IThom schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:28:
Je kunt op het duimpje klikken om em op gelezen te zetten
Dank. Kwam ik idd per toeval achter. Enige wat er dan gebeurt is dat bij het heropenen van het schermpje de gehele notificatie weg is.
Nu weet ik niet zeker of dat dit komt doordat het record in de database helemaal weg is, of dat er een filter op het schermpje gebeurt dat checkt op een status.

Scenario kan heel goed ontstaan dat een bericht wel geliked kan worden, maar dan toch worden verwijderd door reden x. Dan is de vraag of dan alles weg moet. De notificatie melding an sich moet je weg kunnen krijgen (lees: daarom dit ticket). De notificiatie zelf moet wel zichtbaar blijven (of handmatig door de user zelf te verwijderen zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
crisp schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:30:
[...]

Dat is vreemd; dat zou dan op een bug wijzen... Ik kan het echter niet reproduceren.

[...]

De notificatie is niet weg, maar valt dan wel buiten de lijst van de popup. Als het goed is kan je hem hier dan nog wel terugvinden: https://tweakers.net/my.tnet/notifications/ ;)
Uiteraard is het niet mn bedoeling om wederom een discussie te starten met een Mod om een testcase te genereren.
Dus wat mij betreft mag hij best de status Niet Reproduceerbaar krijgen. Het is maandagochtend tenminste :)

Thanks voor de link.
Daar zie ik hem idd wel in terug:

xxxx en 4 anderen gaven een thumbs-up voor jouw forumpost in <niet meer toegankelijk>.
Pagina: 1