Afgelopen zondag heb ik deelgenomen aan het F1 topic van de betreffende race van dat weekend.
Henkje.doc in "[F1 2021] Race 11 GP van Hongarije"
Tijdens een van de race ontstond er wat discussie en is een van mijn berichten verwijderd.
Er waren echter wel duimpjes gegeven voordat het bericht werd verwijderd.
Dit is ook zichtbaar, alleen de notificatie van de dumpjes blijft staan bij het bericht.
Deze krijg ik met geen mogelijkheid weg.
Dit zie ik bij notificaties:
:fill(white):strip_exif()/f/image/8ZjeY5LcGhBemp31UzHaHbuN.png?f=user_large)
Deze zijn dus niet meer weg te krijgen omdat ik het betreffende bericht niet meer kan zien.
Hier gaat dus iets mis in de flow. Bij berichten die wel zichtbaar zijn werkt het juiste.
Heb al getracht mn sessie opnieuw te starten door op een andere machine opnieuw in te loggen, maar dat verhielp niet.
Nieuwe notificaties komen netjes erbij (dus +2 bv), maar die 1 krijg ik niet weg.
Henkje.doc in "[F1 2021] Race 11 GP van Hongarije"
Tijdens een van de race ontstond er wat discussie en is een van mijn berichten verwijderd.
Er waren echter wel duimpjes gegeven voordat het bericht werd verwijderd.
Dit is ook zichtbaar, alleen de notificatie van de dumpjes blijft staan bij het bericht.
Deze krijg ik met geen mogelijkheid weg.
Dit zie ik bij notificaties:
:fill(white):strip_exif()/f/image/8ZjeY5LcGhBemp31UzHaHbuN.png?f=user_large)
Deze zijn dus niet meer weg te krijgen omdat ik het betreffende bericht niet meer kan zien.
Hier gaat dus iets mis in de flow. Bij berichten die wel zichtbaar zijn werkt het juiste.
Heb al getracht mn sessie opnieuw te starten door op een andere machine opnieuw in te loggen, maar dat verhielp niet.
Nieuwe notificaties komen netjes erbij (dus +2 bv), maar die 1 krijg ik niet weg.