iPad / Windows notitie app

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:01
Hoi,

Ik ben op zoek naar een app waarmee ik handgeschreven notities kan maken op mijn ipad air (2020). Hiervoor gebruik ik en Apple Pencil 2. De handgeschreven notities moeten eenvoudig omgezet worden naar tekst.
Aangezien ik het voor mijn studie wil gebruiken, is het ook handig als ik de notities kan sorteren, in folders of kan classificeren.

Daarnaast moet de app ook op mijn windows laptop werken waardoor ik makkelijk kan switchen.

GoodNotes en Notability worden goed aangeschreven, maar deze werken niet op de laptop.
OneNote werkt op beide, maar daar lijk ik mijn handgeschreven tekst om te kunnen zetten.

verder mag het een betaalde app zijn, maar graag geen abonnementen.

Heeft iemand een tip?

[ Voor 10% gewijzigd door crimby op 02-08-2021 11:03 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:15
Evernote ondersteunt write to text, en is gratis te gebruiken. Gebruik het zelf ook voor allerlei notities.

[ Voor 86% gewijzigd door Panini op 02-08-2021 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Ik zie dat evernote wel een gratis versie, maar erg beperkt toch? De Personal en Professional accounts zijn maandelijkse abonnementen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
crimby schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:08:
[...]

Ik zie dat evernote wel een gratis versie, maar erg beperkt toch? De Personal en Professional accounts zijn maandelijkse abonnementen.
Gebruik zelf al jaren de gratis webversie, app op mobiele telefoon, en als plugin in Chrome. Voldoet prima eigenlijk. Als je het alleen voor notities wilt gebruiken en write to text wilt toepassen moet het voldoen.

Daarnaast kan je makkelijk meerdere notitieboeken aanmaken (bijvoorbeeld eentje voor de studie). En tags toevoegen aan bepaalde notities. Deed ik zelf ook wel eens voor de studie, zo kon ik notities van bepaalde colleges of werkgroepen snel terug vinden.

[ Voor 24% gewijzigd door Panini op 02-08-2021 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Panini schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:11:
[...]

Gebruik zelf al jaren de gratis webversie, app op mobiele telefoon, en als plugin in Chrome. Voldoet prima eigenlijk. Als je het alleen voor notities wilt gebruiken en write to text wilt toepassen moet het voldoen.

Daarnaast kan je makkelijk meerdere notitieboeken aanmaken (bijvoorbeeld eentje voor de studie). En tags toevoegen aan bepaalde notities. Deed ik zelf ook wel eens voor de studie, zo kon ik notities van bepaalde colleges of werkgroepen snel terug vinden.
Ik ben het nu even aan het testen. Het zijn best wel wat stappen om de pencil te activeren in de app en ik kan nog geen manier vinden om het vervolgens om te zetten naar tekst. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panini
crimby schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 11:27:
[...]

Ik ben het nu even aan het testen. Het zijn best wel wat stappen om de pencil te activeren in de app en ik kan nog geen manier vinden om het vervolgens om te zetten naar tekst. Enig idee?
Hier even checken: https://evernote.com/intl/nl/products/penultimate. Dit zou de oplossing moeten zijn voor de combinatie met de Apple pencil en Evernote. Heb zelf weinig ervaring met de combinatie van Apple pencil + Evernote.

Nebo al voorbij zien komen in je zoektocht? Ik lees wel wat verhalen op het Evernote forum dat de Apple pencil niet lekker samen gaat met Evernote. Nebo zou een betere optie moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
Panini schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 12:46:
[...]

Hier even checken: https://evernote.com/intl/nl/products/penultimate. Dit zou de oplossing moeten zijn voor de combinatie met de Apple pencil en Evernote. Heb zelf weinig ervaring met de combinatie van Apple pencil + Evernote.

Nebo al voorbij zien komen in je zoektocht? Ik lees wel wat verhalen op het Evernote forum dat de Apple pencil niet lekker samen gaat met Evernote. Nebo zou een betere optie moeten zijn.
Ja nebo heb ik ook gezien inderdaad. Die lijkt goed te werken, ik ben alleen nog zoekende hoe ik die moet aanschaffen of dat ik die los voor windows en los voor apple moet downloaden of dat ik iets mis
Pagina: 1