Vraag

• Hukkel80
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 10-08 22:08

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Topicstarter
Goedenavond medetweakers, ik ben op zoek naar een 34 inch scherm en ik kom de volgende ineens tegen in de pricewatch: pricewatch: ProXtend PX-D3434141 Zwart

Ik kijk naar de specs en naar de prijs. En dan denk ik "te mooi om waar te zijn".

Weet iemand meer van deze monitor?

https://www.facebook.com/DutchLionCustomising

Beste antwoord (via Hukkel80 op 01-08-2021 21:57)

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 22:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Hukkel80 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:40:
Ik zag hem ook op andere websites langskomen buiten de pricewatch.
Maar Max ICT raadt je sowieso af?

Ik koop redelijk vaak hardware omdat ik voor derden casemods bouw, maar dan bestel ik meestal bij de meer bekende shops. Ik heb nog nooit bij Max ICT iets besteld.
Nee want ik heb daar nooit wat besteld. Ik ken de reviews echter wel dus dat gaat ook niet zo snel gebeuren. Verder niet relevant, want jij vroeg wat de adder onder het gras is, en dat is hier dus de aanbieder.

Alle reacties

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Ja, maxict. Check de reviews. Dit scherm ga je nooit voor die prijs ontvangen.

• Hukkel80

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Topicstarter

Ik koop redelijk vaak hardware omdat ik voor derden casemods bouw, maar dan bestel ik meestal bij de meer bekende shops. Ik heb nog nooit bij Max ICT iets besteld.

• chrisborst
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 21:40
@Hukkel80
Valt toch wel mee? Er zijn genoeg monitoren met vergelijkbare specs voor rond de 400 euro te krijgen:
pricewatch: AOC CU34G2X/BK Zwart
Dit is maar 1 voorbeeld.
Dus lekker doorzoeken naar een monitor die bij een betrouwbare winkel te koop staat.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Hukkel80 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 21:40:

Nee want ik heb daar nooit wat besteld. Ik ken de reviews echter wel dus dat gaat ook niet zo snel gebeuren. Verder niet relevant, want jij vroeg wat de adder onder het gras is, en dat is hier dus de aanbieder.

• Hukkel80

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Topicstarter
Bedankt voor de reacties allemaal.

Ik weet nog niks van de monitor af, maar wel dat hij het geld niet waard is :)

Op zoek naar een andere maar.

• timba_as
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 11-08 22:12
Ik heb dit scherm twee weken geleden op een donderdag besteld bij Max ICT. Het werd direct vanuit Denemarken met UPS naar mijn huis verzonden en kwam maandag eind van de dag binnen.

Ik had ook mijn twijfels maar op een verkeerde track&trace-link na verliep alles prima. Voor de link gebeld, kwam niet in een wachtrij en ze konden het probleem direct oplossen.

Ik ben geen expert in monitoren en zeker niet in hoe correct de kleuren zijn maar na kalibratie met Windows ben ik best wel tevreden. De beeldkwaliteit is naar mijn idee prima in vergelijking met de prijs.

[Voor 22% gewijzigd door timba_as op 09-08-2021 20:12]

• Hukkel80

Hukkel80

Dutch Lion Customising

Topicstarter
timba_as schreef op maandag 9 augustus 2021 @ 20:05:
Ik heb dit scherm twee weken geleden op een donderdag besteld bij Max ICT. Het werd direct vanuit Denemarken met UPS naar mijn huis verzonden en kwam maandag eind van de dag binnen.

Ik had ook mijn twijfels maar op een verkeerde track&trace-link na verliep alles prima. Voor de link gebeld, kwam niet in een wachtrij en ze konden het probleem direct oplossen.

Ik ben geen expert in monitoren en zeker niet in hoe correct de kleuren zijn maar na kalibratie met Windows ben ik best wel tevreden. De beeldkwaliteit is naar mijn idee prima in vergelijking met de prijs.
Dank je voor je reactie! Fijn dat alles goed gegaan is bij jou.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee