Per 1 sept ga ik in dienst bij een nieuwe werkgever. Hier wordt niets voor mij geregeld qua mobiele telefoon. Ik krijg 300€ als telefoonbudget en mag elke maand 40€ voor telefoonkosten declareren (en voor internet thuis 35€).
Zelf heb ik een privénummer van Tele2 16€:
Wat wil ik hebben voor mijn werkabonnement:
Mijn longlist qua providers die aan mijn eisen voldoen zijn dan volgens mij:
M.b.t. eventuele combikortingen ik heb thuis internet van Caiway.
Waar speelt er door mijn hoofd:
Ik wil voldoende data om een keer zonder internet te kunnen thuiswerken dit kan zowel op het privénummer als het werknummer, bewust het privénummer qua data omhoog gooien (onbeperkt bij Tele2 voor een meerprijs van 11€ is een optie).
Een ander netwerk voor mijn werknummer dan privé (zeer low prio).
Waar ik zo dan op uitkom met Pricewise is:
Zijn er nog compleet andere manieren om dit aan te pakken?
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Zoals ik er nu tegenaan kijk denk ik te kiezen voor een KPN eSIM met onbeperkt bellen & sms en onbeperkt data voor 35€ (binnen budget van werkgever) dan mijn privédata verlagen naar 1GB, dit scheelt 3€/mnd t.o.v. het huidige abonnement.
Zelf heb ik een privénummer van Tele2 16€:
- 4GB (maar kan 'verlengen' naar 5GB)
- Onbeperkt bellen & sms
- Maandelijks opzegbaar
Wat wil ik hebben voor mijn werkabonnement:
- Heb eigenlijk geen data nodig
- Onbeperkt bellen & sms
- Maandelijks opzegbaar (wil niet vastzitten)
- Betrouwbare provider (geen Lebera en consorten).
- eSIM
Mijn longlist qua providers die aan mijn eisen voldoen zijn dan volgens mij:
- KPN
- T-Mobile
- Vodafone
- Simyo
M.b.t. eventuele combikortingen ik heb thuis internet van Caiway.
Waar speelt er door mijn hoofd:
Ik wil voldoende data om een keer zonder internet te kunnen thuiswerken dit kan zowel op het privénummer als het werknummer, bewust het privénummer qua data omhoog gooien (onbeperkt bij Tele2 voor een meerprijs van 11€ is een optie).
Een ander netwerk voor mijn werknummer dan privé (zeer low prio).
Waar ik zo dan op uitkom met Pricewise is:
- eSIM providers (voor zover bij mij bekend), maandelijks opzegbaar, onbeperkt bellen & sms, geen data
- eSIM providers (voor zover bij mij bekend), maandelijks opzegbaar, onbeperkt bellen & sms, onbeperkt data
Zijn er nog compleet andere manieren om dit aan te pakken?
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Zoals ik er nu tegenaan kijk denk ik te kiezen voor een KPN eSIM met onbeperkt bellen & sms en onbeperkt data voor 35€ (binnen budget van werkgever) dan mijn privédata verlagen naar 1GB, dit scheelt 3€/mnd t.o.v. het huidige abonnement.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente