Aopen HQ-08

Pagina: 1
Acties:

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-08 14:29
Ik wil binnenkort mijn nieuwe pc kopen, maar het probleem met de winkel waar ik hem ga kopen is dat ze ALLEEN de Aopen HQ-45 en de HQ-08 leveren, nu wil ik flink gaan overclocken met deze PC, dus had ik al automatisch gekozen voor de Big-Tower (08). Ik zag in een revieuw op Hardwareinfo.net dat er 3 fans standaard inkunnen, alleen in de conclusie stond dat deze niet ideaal geplaatst waren, mijn vraag is nu dus, wat is dan WEL de ideale plaatsing van fans in die kast.
Oh ja, ga niet zeiken van ga naar een andere winkel en koop andere kast want dat doe ik niet, deze word het.
Oh ja, ik wil eigenlijk 4 fans in de kast hebben.

Verwijderd

gewoon waar jij denk gat in kast maken en fan plaatsen :)

• arnoman
Nou, als het zo makkelijk was zouden ze het toch niet over "niet ideale" plaatsing van fans hebben?!?

• Cole
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Cole

Ideale plaatsing.

Koude lucht vanaf beneden (intake dus) naar boven (outtake) en de luchtstroom langs de mogelijke hitte bronnen laten gaan. (gpu, hd, cpu).

Is dat nou zo moeilijk te bedenken?
Zijn ook nog niet zo heel veel topics over geweest hoor.
Compleet met schematische tekeningen en al.

• arnoman
Op zaterdag 18 augustus 2001 20:26 schreef Cole het volgende:
Zijn ook nog niet zo heel veel topics over geweest hoor.
Compleet met schematische tekeningen en al.
Klopt die zin?

• Cole
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Cole

Nog nooit van sarcasme gehoord?
Der zijn kweenie hoeveel topics over geweest en jij wil dat wij nu zomaar even gaan roepen hoe jij je fans wel niet het beste kunt plaatsen?

En ik mag toch aannemen dat je begrijpt wat ik bedoel....

• arnoman
Oh, sorry ik ben een beetje in een kut bui, en ik had het sarcasme in de vraag nog niet door.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

kijk eens bij deze site , alleen de uiterlijk van de kast is iets anders maar tis wel een zeer handige siteje voor ideen veel succes

http://www.virtual-hideout.net/articles/hx08/

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Pagina: 1