dicksterk schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 16:20:
@true:
Persoonlijk zou ik die pixel telefoon op marktplaats zetten en voor die 300 een mooie xiaomi of andere telefoon in die prijsklasse kopen met fyieke dualsim, dan ben je niet gebonden aan een provider die e-sim aanbiedt.
Lol nooit, waarom zou ik in hemelsnaam een goede bijna nieuwe telefoon wegdoen voor een twijfelachtig Chineesmerk. Dit is overigens een volledige andere discussie en totaal niet relevant hier. De Pixel 5 blijft, er moet een eSIM komen.
is, ook vooor je prive-abonnement een 2jarig contract echt een dealbreaker?
Nee niet perse. Maar het aanbieden van maandelijks opzegbare abonnementen zegt in mijn ogen wat over de kwaliteit van de dienstverlener. Ze hebben genoeg vertrouwen in zichzelf om dit te kunnen bieden.
Anders zou ik bij impel 5gb voor 10 euro per maand nemen, daar zit onbeperkt bellen en 500 sms bij. Simpel is tegenwoordig net als Tele2 100% eigendom van t-mobile dus de kwaliteit zal identiek zijn aan tele2. Als je dit afsluit vi acahbackxl krijg je 15 vna de 20 euro aansluitkosten terug.
Ik zit deels in de telecomwereld een MVNO hoeft niet perse dezelfde kwaliteit te leveren en tevens is er meer dan enkel techniek wat het totaalplaatje van kwaliteit weergeeft.
Overigens is Simpel geen optie zonder eSIM.
Als je echt geen 2jarig abonnemet wil kna je voor 15 euro per maand bij budget mobiel(op het kpn netwerk) onbeperkt bellen, onbeperkt sms en 7gb data per maand krijgen. dit is maandelijks opzegbaar.
Biedt 'Budget Mobiel' een eSIM aan? Overigens: "Datasnelheid: Max. 5.0 Mbps down / 1.0 Mbps up" 'Budget Mobiel' is wat het zegt, budget en je krijgt waar je (niet) voor betaald. Hier kun je niet mee thuiswerken.
Even voor jouw informatie: Lebara, Youfone en Budget mobile zijn light mvno's. Dit houdt in dat ze geen eigen apparatuur gebruiken voor het routeren van bel- of dataverkeer, de kwaiteit van deze providers is dus identiek aan de kwaliteit van kpn.
Iets minder uit de hoogte had gemogen
ik weet wat MVNO's zijn.wat je dus ook kan doen is impel nemen voor prive, en budget mobiel voor je werk. Dan heb je toch wat data(7gb) voor tijdens een internetstoring vna thuis-internet, en zit je op 2 netwerken kpn en t-mobile.
Je kan het ook nog anders doen: budget mobile voor prive, en simpel voor }erk, zonder noemenswaardige data. dan neem je bij simpel voor 2,50 het abonnement met 500 smsje, 250mb en 50 belminutne en neem je daar de onbeperkt bundel voor 1,50 bij, dna kom je voor je werk-sim op euro uit e heb je onbepekrt bellen en 500 smjes.
Geen optie omdat dit twee fysieke SIMs zouden zijn.
p.s. zet alsjeblieft je autocorrect aan, dit is amper te lezen.
Zoals ik er nu tegenaan kijk denk ik te kiezen voor een KPN eSIM met onbeperkt bellen & sms en onbeperkt data voor 35€ (binnen budget van werkgever) dan mijn privédata verlagen naar 1GB, dit scheelt 3€/mnd t.o.v. het huidige abonnement.
[
Voor 4% gewijzigd door
True op 01-08-2021 16:43
]