Toon posts:

Samsung gsm gehackt in ghana

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Nekaf
  • Registratie: juli 2021
  • Laatst online: 02-08 19:54
Mijn vraag
Tijdens mijn verblijf in Ghana heeft een kennis mijn gsm in handen gekregen en blijkbaar ergens in mijn instellingen een code geplaatst waardoor zij in mijn gsm.kan kijken en al mijn wattsapp berichten ontvangt op haar gsm. Daarnaast kan ze mijn fotos bekijken en al.mijn apps.
Uiteindelijk hedft ze het opgebiecht en heeft ze de code verwijderd maar ik heb dat zelf niet gezien.
Ik twijfel hieraan en nu terug in nederland geloof ik nog steeds dat ze meekijkt.

Ik heb nu de betaalde versie van kapersky op mijn gsm en die heeft niets kunnen ontdekken.

Wie kan me vertellen wat ik nog meer kan doen
...

Alle reacties

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 09:48

Nicap

Tsssk....

Fabrieksherstel zou een mogelijkheid kunnen zijn als je het zeker wilt weten. Wel wat werk, maar ja..

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 09:22
Wellicht dat je dit artikel wat hebt: https://www.androidplanet.nl/tips/stalkerware-android/

Als je het zeker wilt weten is zoals Nicap zegt een volledige reset naar fabrieksinstellingen.

I'm finally comfortable with who I am, but that doesn't mean that I'm perfect.

• Nekaf
Daar ben ik al bang voor maar dat betekend dus dat ik alle info op mijn gsm kwijt ben of kan ik dat ergens opslaan

• Nekaf
Vraagje nog, als ik een wattsappberichtje binnen krijg dan verschijnt boven in het scherm naast de tijd een circel met telefoon afbeelding.
Nu krijg ik steeds 2 van die afbeeldingen waarvan de tweede na 1 seconde verdwijnt.
Duid dit ook erop dat mijn gsm nog steeds is gehackt

• Technofreakz
  • Registratie: november 2015
  • Nu online
Is dat niet gewoon ouderlijk toezicht?

• Nekaf
Nee, die staat uit pffff

Acties:
  • +5Henk 'm!
  • Pinned

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 09:25
Ik zou al je accounts nalopen of ze ergens gekoppeld zijn, daarna wachtwoorden wijzigen en 2 factor authenticatie aanzetten.

Vervolgens, backup maken van Whatsapp, en fabrieksinstellingen terugzetten.

Doe geen half werk, gemak pakt je uiteindelijk dubbel terug. Nu is het meelezen, straks de inhoud van je bankrekening overhevelen, of misbruiken voor criminele activiteiten. Bijt door de zure appel en pak door!

Acties:
  • +5Henk 'm!
  • Pinned

• M2M
  • Registratie: juli 2006
  • Laatst online: 01:11

M2M

medicijnman

En eigenlijk is het slechts een avondje werk. Contactenlijst exporteren, whatsapp backup laten maken en handmatig de applijst even doorlopen. Backup maken van de foto's die er op staan.

Alle accounts het wachtwoord wijzigen tussen het resetten van de telefoon door.

-_-

Acties:
  • +5Henk 'm!
  • Pinned

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
Controleer ook meteen welke herstel accounts je accounts hebben. Als het meer dan 1 mail of nr of mobiel is dan weet je dat je een probleem hebt.

• Nekaf
Oke, vraagje
Hoe kan ik zien of mijn accounts gekoppeld zijn.
Waar kan ik factor authenticatie aanzetten
Sorry ben een leek wat dat betreft.
Waar kan ik zien welke herstel accounts mijn accounts hebben
Bedanktt voor de vele tips

• Dexs
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16-09 16:49
Waarom vraag je haar niet te bewijzen dat ze die koppeling heeft verwijdert? Anders ga je naar de politie, het lijkt me sterk dat dit is toegestaan.
Ik snap dat het een lastig onderwerp is om over een kennis aangifte te doen, maar ze heeft tegen jouw wil ingebroken op jouw telefoon waardoor jouw privacy is aangetast. Ze mag blij zijn dat je een kennis bent en dit als grapje af wil doen.

• 99ruud99
Ik vraag me af hoe hoog dit op de prioriteitenlijst van de politie komt.

Denk ergens tussen alle marktplaats aangiftes, dus er wordt niets mee gedaan.

• Dexs
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 16-09 16:49
99ruud99 schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 08:30:
Ik vraag me af hoe hoog dit op de prioriteitenlijst van de politie komt.

Denk ergens tussen alle marktplaats aangiftes, dus er wordt niets mee gedaan.
Dat doet niet af aan het feit dat je dit serieus moet nemen. Daarnaast kan je allicht vragen of de politie een kennisgeving stuurt van de aangifte? Er zijn ook wijkagenten die met dit soort zaken belast kunnen worden. Ik vind het te naief om er niks mee te doen omdat je denkt dat de politie er toch niks mee doet.

Ze hoeven haar niet aan te klagen, er moet gewoon een agent voor de deur staan die zegt dat dit echt niet kan. Als je een melding maakt van geluidsoverlast staat er ook binnen een paar uur politie voor de deur, ik zie niet in waarom dat hier niet het geval kan zijn.

[Voor 10% gewijzigd door Dexs op 01-08-2021 08:34]

• 99ruud99
Ik ken alleen geen enkele wijkagent die even naar Ghana fietst :)

• Gismo1979
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 09:22
Nekaf schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:34:
Vraagje nog, als ik een wattsappberichtje binnen krijg dan verschijnt boven in het scherm naast de tijd een circel met telefoon afbeelding.
Nu krijg ik steeds 2 van die afbeeldingen waarvan de tweede na 1 seconde verdwijnt.
Duid dit ook erop dat mijn gsm nog steeds is gehackt
Nee dit duidt er niet op. Bij mij krijg ik dat 2de logo ook en deze verdwijnt ook. Is om aan te geven dat WhatsApp berichten aan het controleren is.

I'm finally comfortable with who I am, but that doesn't mean that I'm perfect.

• eaker
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 03-08 14:19
Ik vermoed dat ze jou Whatsapp met de QR code op haar desktop heeft gezet.
Dat is in 5 seconden gedaan.

Maar ja, fabriek herstel en paswoorden aanpassen kan geen kwaad.

• eaker
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 03-08 14:19
In Whatsapp, rechtsboven bij linked devices gekeken?

• cadsite
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 23:56
"ergens een code geplaatst" klinkt wel heel vaag.
een idee wat er juist gebeurd is? Ik zou ook vermoeden dat het de desktop versie is en die kan je snel ontkoppelen.

• GarBaGe
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 17-09 10:50
Ik vermoed Whatsapp Web

Ryzen5 2600X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-2080 ; 1TB SSD

• Xantios
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 18-09 16:26
cadsite schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:58:
"ergens een code geplaatst" klinkt wel heel vaag.
Of hij is Rian van Rijbroek tegen het lijf gelopen.
ikzelf zou beginnen met alle extra devices uit Whatsapp weg knikkeren inderdaad.

en al je accounts eens in de zoveel tijd controleren en van verse wachtwoorden voorzien is natuurlijk altijd een goed idee

• 680x0
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 00:50
En daar krijg je op je telefoon netjes melding van als die desktop app actief is.

Of je kijkt gewoon in de instellingen naar gekoppelde devices.

Mag ik dit topic verder bijna zeker gewoon onzin noemen? De zoveelste loze 'ik ben gehacked!' bewering..

• maartend
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 20:45
Als het whatsapp web is, kun je gewoon al je devices loskoppelen. Zou dat eerst eens doen

Oh, en betaald versie virusding aat hier niks in vinden

[Voor 24% gewijzigd door maartend op 01-08-2021 18:58]

• Spierenburg
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:04
Nekaf schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 22:09:
Mijn vraag
Tijdens mijn verblijf in Ghana heeft een kennis mijn gsm in handen gekregen en blijkbaar ergens in mijn instellingen een code geplaatst waardoor zij in mijn gsm.kan kijken en al mijn wattsapp berichten ontvangt op haar gsm. Daarnaast kan ze mijn fotos bekijken en al.mijn apps.
Uiteindelijk hedft ze het opgebiecht en heeft ze de code verwijderd maar ik heb dat zelf niet gezien.
Ik twijfel hieraan en nu terug in nederland geloof ik nog steeds dat ze meekijkt.

Ik heb nu de betaalde versie van kapersky op mijn gsm en die heeft niets kunnen ontdekken.

Wie kan me vertellen wat ik nog meer kan doen
...
Ze heeft dan simpelweg de QR-code gescand om WhatsApp web te gebruiken. Er bestaat niet zoiets als een code die ze zelf toevoegt in de instellingen van WhatsApp.

"De eigenaar van het WhatsApp-account waar je toegang tot hebt kan je op elk moment uit zijn of haar account uitloggen door WhatsApp te openen, naar het menu met instellingen te gaan, op WhatsApp Web te tikken, in het midden van de pagina te kiezen voor Afmelden op alle computers en dan op Afmelden te tikken wanneer er om bevestiging gevraagd wordt."

• Eraser127
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 09:26

Eraser127

Nijkerk

Dat dacht ik ook al idd, zomaar een code insleutelen kan niet. De vraag is dan ook, of ze het je heeft laten zien dat ze al die informatie heeft qua apps en berichten.

My Discogs

• Hindelaufen
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 12-09 13:59
Doe eens niet

[Voor 95% gewijzigd door PaT op 01-08-2021 20:50]

• Audione0
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 15-09 21:03

Audione0

Strijdt der titanen

Spierenburg schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 18:57:
[...]

Ze heeft dan simpelweg de QR-code gescand om WhatsApp web te gebruiken. Er bestaat niet zoiets als een code die ze zelf toevoegt in de instellingen van WhatsApp.

"De eigenaar van het WhatsApp-account waar je toegang tot hebt kan je op elk moment uit zijn of haar account uitloggen door WhatsApp te openen, naar het menu met instellingen te gaan, op WhatsApp Web te tikken, in het midden van de pagina te kiezen voor Afmelden op alle computers en dan op Afmelden te tikken wanneer er om bevestiging gevraagd wordt."
Precies, grote kans ze dit heeft gedaan..

Indd in de opties van whattapp kiezen voor "afmelden op alle computers".

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee