~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~
Beoordeling van Cobesu ?
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Je hebt een review met één ster, drie sterren, twee reviews met twee sterren en een paar met vier sterren.
Hackus schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:08:
Beoordeling van Cobesu ?
Ik begrijp natuurlijk wel dat ik een mindere review heb, wat ik niet begrijp is waarom de pagina's afwijken. En daarom meld ik een bug.rhwerkman schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:08:
Je hebt een review met één ster, drie sterren, twee reviews met twee sterren en een paar met vier sterren.
Het kan niet zo zijn dat de ene pagina meldt "gemiddelde over alle tijd genomen is 5" en de andere pagina toont datzelfde gemiddelde over dezelfde tijd als 4,5.
Je reviews van laatste 6 maanden zijn gewoon 5 sterren geweest, het totaal van die 6 maanden zijn ook 5 sterren, daarom zie je 5 sterren
Ik snap niet wat je schrijft. "Het totaal van die zes maanden"? Het lijkt me dat het totaal van de zes maanden in het veld "laatste 6mnd" getoond wordt en het totaal van alle reviews sinds den beginnen onder "totaal bereik". Ik zou ook verwachten dat totaal bereik overeenkomt met V&A Beoordeling in het profiel.
Voor de duidelijkheid, dit is waar Eagle Creek het over heeft, en ik ook niet helemaal snap:
:fill(white):strip_exif()/f/image/Fape5tEVbcUdfpS5xNdMyVj1.png?f=user_large)
Laatste 6 maanden is duidelijk. 'Totaal bereik' is een wat vage term, maar dat klinkt alsof het gaat over je volledige geschiedenis, dus 6 maanden en alles daarvoor. Dus dat daar 5 sterren staan, en rechtsboven maar 4,5 sterren, dat vind ik ook verwarrend/niet kloppend.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Fape5tEVbcUdfpS5xNdMyVj1.png?f=user_large)
Laatste 6 maanden is duidelijk. 'Totaal bereik' is een wat vage term, maar dat klinkt alsof het gaat over je volledige geschiedenis, dus 6 maanden en alles daarvoor. Dus dat daar 5 sterren staan, en rechtsboven maar 4,5 sterren, dat vind ik ook verwarrend/niet kloppend.
Zoals ik jouw reactie lees, zeg je nu 2x hetzelfde: dat zowel 6 maanden als totaal bereik alleen maar over de laatste 6 maanden gaat. Wat ik raar zou vinden.rhwerkman schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 16:12:
Je reviews van laatste 6 maanden zijn gewoon 5 sterren geweest, het totaal van die 6 maanden zijn ook 5 sterren, daarom zie je 5 sterren
[ Voor 26% gewijzigd door Hahn op 31-07-2021 16:21 ]
The devil is in the details.
Pagina: 1