Ik ben ook naar dit stukje forum gekomen om te kijken of er iemand al geklaagd had. Stond op het punt om er in de comments een opmerking over te maken, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Kijk, als dit nou een advocaat van Apple of Epic was geweest, dhr Engelfriet, of op z'n allerminst een willekeurige developer die hier daadwerkelijk mee te maken heeft dan had ik nog gesnapt dat dit mogelijk nieuwe informatie was over de rechtszaak die gaande is en daarmee een mooie reden om erover te posten.
Maar dit is gewoon een rare tweet van iemand die nogal Trump-achtige uitlatingen doet en zelf een van de meest gesloten omgevingen op de wereld heeft. Deze man weet helemaal niks van deze zaak af dat niet openbaar is, is zelf geen developer die apps moet verkopen op de App Store, heeft niks met Apple noch Epic te maken, en laat zich gewoon uit over een persoonlijke mening die hij heeft.
Ik zou het niet 'heel weinig nieuwsaarde' noemen, er is gewoon géén nieuws. Als we over iedere tweet van iedere (al dan niet bekende) persoon die zich uitlaat over deze zaak een nieuwsartikel zouden moeten lezen dan zijn we nog wel even bezig.