Eén chat wissen uit backup op google drive en lokale back-up

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scousie
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 26-05-2023
Mijn vraag

Ik heb een backup van Whatsapp op Google Drive alsook een lokale backup. Ik had nu graag één chat gewist. In de app kan je dit doen, maar blijkbaar blijft deze dan wel nog op Drive staan alsook in de lokale database. Is er een manier om deze chat uit deze backups te halen zonder de hele backup te moeten wissen?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Pixel 5

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welkom op GoT :)

We stellen je de vraag "Wat ik al gevonden of geprobeerd heb" niet voor niets. We verwachten namelijk een beetje eigen initiatief. Dus, wat heb je zelf al geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:11
Je kunt het beste de vraag rechtstreeks bij Whatsapp support stellen, maar ik verwacht niet dat het kan.

Andere oplossing, mik alle backups weg, mik die ene chat weg, en maak een nieuwe backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
O, gaat de vraag over whatsapp ;)

[ Voor 6% gewijzigd door PinokkioTV op 30-07-2021 23:21 ]

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alternative
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-04-2022
Hey @scousie,
Welkom op tweakers. Zoals @RoD al aangaf, is wat eigen inzet wel gewenst. @RoD had je topic ook even een schopje de juiste kant op moeten geven, aangezien je vraag over WhatsApp gaat en geen Android vraag is.
Nu mijn antwoord op je vraag: je moet idd je backup bij Google drive verwijderen, een enkel bericht verwijderen is naar mijn weten niet mogelijk.
Ik heb ook een wedervraag voor je: wat is de reden dat er slechts 1 chat verwijderd moet worden? Stout geweest en nu niet op de blaren willen zitten?