Ik heb voor de vakantie een digitale camera gekocht, de Fujifilm 6800 zoom, plus een extra Smartmedia kaart van 64Mb. Nu is het volgende gebeurd: Aan het einde van de vakantie toen ik de kaart van 64Mb bijna vol had, toen kwamen er opeens allemaal ERROR'S. Dit had als gevolg dat ik nu niet meer bij mijn foto's kan. Ik zou er veel voor over hebben om mijn zeer kostbare vakantiefoto's toch nog van de kaart te krijgen. Ze staan er nog op, maar door die error's aan het einde van de kaart kan ik alleen nog maar formateren. Ik heb hetzelfde al een keer eerder gehad met dezelfde kaart, hij is dus wat gaar.
Mijn vraag is nu: Wie weet er een manier of bedrijf om mijn onvervangbare vakantiefoto's van het Smartmedia kaartje te krijgen?
Alvast iedereen hartelijk bedankt voor de moeite, jullie weten vast wel dat dit veel voor mij betekend.
Het kaartje ruil ik natuurlijk om voor een andere, maar eerst wil ik er alles aan hebben gedaan om de foto's ervan af te halen.
Mijn vraag is nu: Wie weet er een manier of bedrijf om mijn onvervangbare vakantiefoto's van het Smartmedia kaartje te krijgen?
Alvast iedereen hartelijk bedankt voor de moeite, jullie weten vast wel dat dit veel voor mij betekend.
Het kaartje ruil ik natuurlijk om voor een andere, maar eerst wil ik er alles aan hebben gedaan om de foto's ervan af te halen.