When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Gebruik je misschien custom css? Het lijkt er in elk geval op dat je een ad-blocker hebt, want anders zag je het "Geef je mening"-blok i.p.v. de "Wat vind je van Tweakers Plus?". Kun je jouw adblocker eens uitschakelen en kijken of dit 't probleem verhelpt?
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Ik zie niet direct changes in de code die 't zouden kunnen verklaren, maar ga het hier nog even rondvragen om te zien of iemand anders het kan verklaren. Zo niet, gaan we er maar vanuit dat het kosmische straling was (of een corrupte cache ergens, maar dat is onwaarschijnlijker).
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Denk dat al die 5G-vaccins in de buurt roet in het eten strooien..DaFeliX schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 20:35:
Zo niet, gaan we er maar vanuit dat het kosmische straling was
[ Voor 37% gewijzigd door LankHoar op 02-08-2021 20:48 ]
Intentionally left blank
Ad Blocker for Facebook
Adblocker for YouTube
Dark Reader
Facebook Container
Ghostery
Grammarly
LastPass
Marktplaats zonder spam
Stylus
Toolkit for YNAB
uBlock Origin
Eentje, adblocker for youtube, maar die heeft geen permissies op Tweakers.crisp schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 21:47:
@Zorian @Rutger zien jullie overeenkomsten met het lijstje van TS hierboven?
Ik heb wel een PiHole draaien in het netwerk though. Dat is samen met de plugin hierboven ook het enige wat ik heb draaien aan extensies e.d.
Mmmz, een PiHole zal eerder complete pagina's/requests blokkeren. Thanks in ieder geval; ik denk dat we dan toch meer in de richting van onszelf moeten gaan kijken.Zorian schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 21:51:
[...]
Eentje, adblocker for youtube, maar die heeft geen permissies op Tweakers.
Ik heb wel een PiHole draaien in het netwerk though. Dat is samen met de plugin hierboven ook het enige wat ik heb draaien aan extensies e.d.
Intentionally left blank
Nja zoals ik zei was na een refresh het wel gewoon present.crisp schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 21:53:
[...]
Mmmz, een PiHole zal eerder complete pagina's/requests blokkeren. Thanks in ieder geval; ik denk dat we dan toch meer in de richting van onszelf moeten gaan kijken.
Geen overeenkomsten qua extensions. Ik gebruik Brave zonder aanvullende blockers, die wellicht overeenkomsten heeft met adblockers?crisp schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 21:47:
@Zorian @Rutger zien jullie overeenkomsten met het lijstje van TS hierboven?
Ik kon refreshen wat ik wilde, dat hielp niet. Enkel via de #reacties link kon ik de reacties inzien (waar ik terecht kwam door op "Het grote Tweakers-abonnementen topic." te klikken). Pas in een nieuwe sessie werkte het wel (want paar dagen later en had PC al opnieuw opgestart inmiddels).Zorian schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 21:57:
[...]
Nja zoals ik zei was na een refresh het wel gewoon present.Als het echt een block was dan was ie nooit doorgekomen lijkt me. Andere artikels werkten ook gewoon daarna.
[ Voor 7% gewijzigd door LankHoar op 02-08-2021 22:08 ]
Bij het begin beginnen:
- Ik kreeg eerst de vraag of ik dit plus artikel wilde lezen. (nog 2 deze maand op dat moment)
- Heb eerst op de artikel-als-één-pagina link geklikt.
- Daarna pas willen lezen bevestigd.
- Kreeg toen pas een "normale pagina" voor mijn neus. (achtergrond)
- Moest na lezen op reacties link in inhoudsopgave klikken om reacties in beeld te krijgen. Refresh hielp niet.
Firefox, versie 90.0.2. Geactiveerde extensies:
- Facebook Container
- Ghostery
- uBlock Origin
- Privacy Badger
- Privacy Possum
- Trace
- NoScript
[ Voor 4% gewijzigd door onetime op 14-08-2021 02:25 ]
I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.
/f/image/1I4tav6chFp57hWc1pGuF2rc.png?f=fotoalbum_large)
iOS 14 op Iphone 12 pro max met safari als browser zonder add-ons.
De reacties worden echter ook niet zichtbaar als je via de inhoudsopgave op reacties klikt. Pas na een refresh zijn de artikelen weer zichtbaar.
Formerly known as Ragdoll
Intentionally left blank
1
| tweakers.net/reviews/9096/all/een-kleine-windmolen-voor-thuisgebruik.html#reacties |
geen reacties zichtbaar. Toen "#reacties" eraf gehaald en toen öp enter gedrukt.
En zie daar, de reacties zijn zichtbaar. Daarna werkte de links via de index ook.
[ Voor 10% gewijzigd door onetime op 14-08-2021 20:16 ]
I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.
/f/image/bM6z1VVFZzf4BRrxH2MxcmJ8.png?f=fotoalbum_large)